    From: XL <i...@g...pl>
    Subject: Re: zioła
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Wed, 18 Jan 2012 01:12:39 +0100

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 18:49:37 +0100, yapann napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    >
    > i masz z jednej sadzonki więcej?

    Bazylia np jest w doniczuszce supermarketowej sprzedawana jako kępka kilku
    roślin, zauważ. Przy przesadzaniu ostrożnie rozdzielam je. Każda wyrasta
    potem na duży krzak.
    Rozmaryn natomiast wystarczy mi jeden, nie używam go zbyt wiele. Albo
    zamiast malutkiego kupuję duży krzaczek w OBI, zwykle są dostępne wiosną
    całkiem duże egzemplarze.
    Kupowałam i hartowałam też kolendrę, majeranek, szczypiorek - wszystko mi
    się dobrze "chowało" po zahartowaniu.

    --
    XL