  • Data: 2012-01-18 00:28:20
    Temat: Re: zioła
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-17 19:10, Bbjk pisze:

    > Nie wiem dokładnie, na ile są dobre, a na ile złe, ale wiem na pewno, ze
    > te z ogródka o wiele mocniej pachną i są bardziej aromatyczne. Myślę, że
    > od marketowych nikt się od razu nie zatruje, ale mam do nich mniejsze
    > zaufanie.
    :)
    Zasadniczo do wszystkiego co nie własnymi rękoma wyprodukowane
    powinno się mieć jakby mniejsze zaufanie.
    Pamietasz zamieszanie z maja i czerwca ubiegłego roku
    gdy zmarło na wskutek zakażenia bakteriami e.coli ileś tam osób w
    Niemczech.
    Podejrzewano początkowo producentów warzyw wpierw z Hiszpanii a później
    z Holandii gdzie powszechnym zjawiskiem jest wywożenie na pola min z
    uprawami warzywnymi i zasilanie roślin odchodami z produkcji zwierzęcej
    oraz szamb z domostw ludzkich.
    Coprawda okazało się później, że było inne źródło tych zakażeń
    bo była to jakaś ekologiczna wytwórnia kiełek z Saksoni.
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

    sklep: http://trawki.pl/