  • Data: 2012-01-18 08:20:57
    Temat: Re: zioła
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-18 01:28, Tadeusz Smal pisze:

    > Zasadniczo do wszystkiego co nie własnymi rękoma wyprodukowane
    > powinno się mieć jakby mniejsze zaufanie.

    Jeśli chodzi o ogród, to na pewno. Najlepiej mają się roślinki
    samodzielnie wyhodowane lub sadzonki dostane od znajomych, z dobrych
    ogrodnictw też, natomiast te wszelkie z Obi itp. są słabe,a przywożone z
    innego klimatu to w ogóle loteria. Z tych ostatnich udało się
    doprowadzić do owocowania kasztan jadalny, już trzeci sezon mamy
    kasztany, na razie w ilości dwóch kg, ale drzewko jest jeszcze małe. Mam
    problem z rozmarynem, bardzo je lubię (te krzewy), chciałabym wyhodować
    wielki, kwitnący, ale zwykle zimą marnieje w domu (za ciepło), a w
    ogrodzie marznie, mimo zabezpieczenia. Natomiast dzika agawa ładnie się
    przyjęła, na zimę wnoszę ją do domu i znosi to dzielnie.
    --
    B.