  • Data: 2012-01-19 06:55:58
    Temat: Re: zioła
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-18 21:08, Tadeusz Smal pisze:
    )
    > masz do mnie tylko 20 km
    > Przyjeżdżają do mnie ludzie z drugiego końca Polski
    > bardzo chwalac sobie to chocby, ze na miejscu mogą obejrzeć
    > jak ta roślinka wygląda po roku czy dwóch gruncie
    > a ponadto odpytać mnie co zrobić aby spełniła ona ich oczekiwania

    Przyjadę przed wiosną na konsultacje (i zakupy) ok? Problemem u nas jest
    ziemia, a właściwie piasek, żeby coś rosło, trzeba dawać warstwę dobrej
    ziemi, albo hodować roślinność pustynną :)
    Z przywiezionych "italiańców" doskonale ma się wisteria i rozrosła się
    jak szalona, choć ubiegłoroczne mrozy zmroziły jej pąki i nie kwitła.
    Teraz napalam się na kokornak, co o nim sądzisz, to dobry pomysł? Jaka
    odmiana będzie efektowna, a zimująca dobrze w naszym klimacie?

    > Kiedys miałem takiego metrowego ale za duży się zrobił i poszedł w ludzi.
    > Sadzonki na teraz wyglądają jak poniżej
    > http://www.trawki.pl/admin.php?p=otherGallery&sPhoto
    =files/rozmaryn%20sadzonka.jpg

    Strona każe się zalogować :(

    > Rozmaryn jakoś nie przyjął się u nas w kuchni

    U nas w kuchni jest ważny, a poza tym po prostu bardzo lubię go jako
    roślinę, ale w wersji mocno rozrośniętej:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/82ca07cf1f
    2b7920.html
    Na naszych piaskach inne, polskie ziółka dobrze rosną, tymianki,
    macierzanki, mięty, ale z zimowaniem rozmarynu mam zawsze kłopot.
    --
    pzdrw, B.