  • Data: 2009-02-13 13:57:33
    Temat: Re: zjazd z drogi powiatowej - czy mozna bez projektu
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sorki, ale się wtrącę. Ja się umówiłem z architektem, ze daję mu gotowy
    > projekt do adaptacji (wybrałem z internetu)oraz mapę do celów
    > projektowych, i potem idę odebrać pozwolenie na budowę. W międzyczasie
    > podpisywałem jakieś papiery (do ZEORK, czy dostawcy wody), ale projekty
    > czy ZUD należał do jego kompetencji. Za adaptacje z branżami zapłaciłem
    > 2800.

    Godne pchwały, rzeczywiście tak to powinno wyglądać od strony inwestora. Tu
    jednak człowiek pyta o szczegóły bo wygląda na to, że ten jego projetant się
    nie ima ścieżki załatwień, tylko chce mu oddać do ręki projekt i pa.

    Ja też odbierałem gotowe pozwolenie, wszystkie branże i uzgodnienia załatwiał
    architekt, tylko na początku trochę się osobiście nabiegałem po urzędach o
    wydanie warunków. Wyjątkiem od reguły był wjazd ("z wjazdem miałem ostrą
    jazdę" ;-)). Tu urząd się uparł i branżowiec nie poradził (to nie jego
    interes) więc musiałem wziąć to w swoje łapy. Kilka miesięcy mi z tym zeszło
    ale się udało uzgodnić tak jak ja chciałem a nie pani urzędnik :-)

    Pozdrawiam
    e-kran