  • Data: 2011-07-25 17:22:17
    Temat: Re: źle wykonana ława
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 25, 6:49 pm, MichałG <g...@w...pl> wrote:

    > awa szer ok 40-50cm cinana i zginana? w dodatku zabetonowana w
    > gruncie(czyli wype nione wszystkie nier wno ci i kawerny pod nia...)to
    > raczej rzadki przypadek w statyce. Jeszcze nie mia em z taka do czynienia.
    > Je eli z 'dolnej ' awy wystaje zbrojenie to tym lepiej zwi e 'dolewka'.
    > Bardziej upierdliwe jest wyr wnanie poziomu awy.

    A jest pewnosc ze wykop byl zrobiony rozsadnie? Ze ta wspomniana glina
    jest wszedzie i grubo?
    Bo jak gdzies bedzie pasemko piachu to moze nie byc tak stabilnie.

    Co do wystawania zbrojenia to jest to przypadek "normalny" czyli
    nadlewanie w gore. I wtedy jest ok. Ale ogladajac fotki z tego
    zalewania to mam wrazenie ze jak budowalem szklarnie 2x3 to sie
    bardziej przylozylem...