    Subject: Re: zmiana systemu ogrzewania
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <oavsvd$imv$1@dont-email.me> <oavt6g$j4e$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <58d51c63$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <ob39se$val$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ob59ll$son$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <ob5f9r$2ah$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <58d66c3a$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <58d6d0a5$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <ob6q64$cj7$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <6...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 26 Mar 2017 11:45:16 +0200

    W dniu 2017-03-26 o 10:39, Kris pisze:

    > Na parterze mam podłogówkę, na piętrze grzejniki
    > Różnicy specjalnej nie widzę. I tu i tu temperatura na termometrach taka sama.

    Co mierzą te termometry?

    Dla ułatwienia Ci podpowiem, że u mnie na ścianie zamontowany jest
    sterownik/regulator temperatury pokojowej. Na jego wyświetlaczu mierzona
    temperatura stoi jak byk 21 lub 22'C. Wahania wskazań są na poziomie
    0,2'C. Jednak kiedy grzejniki są ciepłe jest zdecydowanie cieplej, niż
    kiedy są zimne. Pomimo, że wskazanie temperatury cały czas jest jednakowe.

    Jeszcze raz przyjrzyj się wykresom
    http://www.ogrzewamy.pl/urzadzenia/ogrzewanie-podlog
    owe i pomyśl na
    jakiej wysokości masz zamontowane termometry.