  • Data: 2017-03-29 18:23:38
    Temat: Re: zmiana systemu ogrzewania
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-29 o 08:42, Kris pisze:

    > Zgoda

    > Odnośnie start zgoda

    > Dobra dobra Panie wszystkowiedzacy. Zbastuj trochę bo masz z czego.
    > Szklanka z woda tobie nie pasowała to może ponownie przykład taki
    > Dwa identyczne domy w obu rodziny posiadające identyczne wymagania co do komfortu
    cieplnego
    > 22stc na wysokości pyska może byc czy jakies inne warunki proponujesz założyc?
    > Jeden dom grzany grzejnikami, drugi podłogówką.
    > Żeby ktoś czytający po łebkach nie zaczął tu pisać o kotłach kondesacyjnych vs
    zwykłych czy śmieciuchach to przyjmijmy ze domy te grzejemy prądem
    > Strat na źródle ciepła więc praktycznie nie będzie bo sprawność bliska 100% powinna
    wyjść
    > O ile wg Ciebie będzie się różniło zużycie energii w jednym domu od zużycia w
    drugim? Zakładając że w obu wymagania odnośnie komfortu są identyczne. Prościej już
    nie potrafię sorry.

    Opisywałem to już kilka razy i nie mam zamiaru tłumaczyć kolejne kilka
    czy kilkadziesiąt razy, bo i tak nie zrozumiesz, a że nie potrafisz tego
    zrozumieć to już nie mój problem.