  • Data: 2017-04-01 00:55:08
    Temat: Re: zmiana systemu ogrzewania
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:

    > Mi biegnie szybciej po szczepie kukurydzy Jim Beam z lodem i cola.
    > Nie zasiadam po tym do pisaniny.

    Wszystko zależy od pisaniny. Te, zważysz Waść, bywają lżejsze i cięższe.
    A ten w tym rzemiośle snadnie do wprawy dojdzie, kto trunki odpowiednio
    dobierać potrafi.

    Jarek

    --
    Est modus in rebus! Trzeba co najwięcej wina pić: oleum, jako lżejsze,
    zawsze będzie na wierzchu, wino zaś, które i bez tego idzie do głowy,