  • Data: 2009-01-08 12:05:32
    Temat: Re: zmowa milczenia
    Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gk4ksr$5ut$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
    <s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

    > No tak, szczególnie gdy właściciel o to nie prosi. Ogród to jak
    > mieszkanie - urządzone wg potrzeb, możliwości i upodobań. I nic
    > obcemu do tego.

    Hejka. Dziwne, że napisałaś to pod moim adresem. Przecież ja do tego
    momentu nie napisałem nawet jednej uwagi o "roślin-menażerii". Raczej w tym
    wątku układałem wiersze, skupiałem nad definicją piękna i broniłem prawa do
    swobodnej krytyki. ;-)
    Osobiście wydaje mi się, że w tym przypadku sprawa oceny jest o tyle
    delikatna, że być może właściciele nie mają zielonego pojęcia o naszej
    dyskusji na temat ich ogrodu. I może dobrze, jak nie mają. :-)
    Pozdrawiam konstruktywnie Ja...cki
    PS Ten, kto tępi krytykę, najbardziej na nią zasługuje.