  • Data: 2009-01-09 10:17:18
    Temat: Re: zmowa milczenia
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mirzan wrote:

    > Jakie to dziwne,w takim ogrodzie widzę tyko rośliny,nie wirziałem ani żurawi,
    > ani płotu,prawie nic poza zielskiem.Nawet jak by stał krasnal na wózku,też bym
    > go nie zauważył.Z elementów architektonicznych zauważułem beczki i butelki z
    > winem.
    > Już była kiedyś podobna dyskusja-Ewa pokazała najpiekniejsze dionisie,okazało
    > się,ze płot brzydki.Moze też niektórzy mają taką wadę wzroku jak moja,tylko
    > w drugą stronę?

    Pierwszy mail sugerował podziwianie pięknego ogrodu, nie poszczególnych
    gatunków roślin. Więc do ogrodu się odniosłam. W pięknym ogrodzie
    wszystkie elementy powinny ze sobą harmonizować - zarówno rośliny jak i
    mała architektura.
    Co innego w przypadku, który opisujesz, gdy ktoś chwalił się konkretnymi
    roślinami, wtedy uwagi o płocie to faktycznie czepianie się.
    Jeśli ktoś podaje takie linki na grupę i samemu je ocenia, to musi
    liczyć się z subiektywnymi ocenami innych. Jednym sie spodoba, innym
    nie. C'est la vie!
    Mnie sie ten ogród bardzo podoba, za wyjątkiem betonowych obrzeży.

    Pozdrawiam
    Bea