    From: a...@r...net
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: zmowa milczenia
    Date: Sun, 11 Jan 2009 12:05:04 -0800 (PST)
    <gk868j$ldp$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4967a383$1@news.home.net.pl>
    <gk8jsf$h5$1@news3.onet>
    <3...@e...googlegroups.com>
    <49685d00$1@news.home.net.pl> <gk9tls$n0v$1@news3.onet>
    <2...@k...googlegroups.com>
    <gkb6fs$b2r$1@news.vectranet.pl> <gkbae4$p97$1@news3.onet>
    <gkd87d$6h5$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    On 11 Sty, 17:44, JerzyN <0...@m...pl> wrote:

    > Cudze chwalicie swego nie znacie?
    > "Dawno tak baba rzekla, co daléj, to gorzéj. - Baba lecąc se wschodu
    > wołała: Co daléj, to gorzéj."http://www.zeno.org/Wander-1867/A/Lange
    > pozdr. Jerzy

    Witam,

    Dirko, Bea, dziękuję. To było bardzo miłe!

    Jeśli chodzi o wielkość ogrodu, to należy do tych średnich - 22ary. Za
    mały na to, co chciałabym w nim mieć i prawie za duży na to, czemu
    jestem w stanie podołać. Łopata została wbita w trawiasty nieużytek w
    1996 roku.

    Kiedyś założyłam sobie, że zmiany w ogrodzie będę pokazywać co 5 lat.
    Tak, aby nie zarzucić zdjęciami i przy okazji nie zanudzić. Zdjęć jest
    przecież bardzo dużo, choć nie pokazują całego ogrodu.
    Na starcie mojej strony dostałam radę -"zdjęcia to nie wszystko,
    przydałaby się też garść informacji".
    Zatem w miarę wolnego czasu i moich możliwości, przygotowuję materiały
    i zamierzam je umieścić na stronie. Tak jest np. w prezentacjach
    storczyków. Teraz pora podgonić część ogrodową. Na pewno tam pojawią
    się jakieś nowsze ujęcia, choć może ich być niewiele.

    Jeśli dwa ostatnie wpisy, to miał być doping do pokazania nowszego
    oblicza ogrodu, to chyba powinnam odebrać go, jako ciekawy i zabawny.
    Jeśli intencje były inne, to autorzy będą musieli poćwiczyć cnotę
    cierpliwości i za jakiś czas dowiedzą się, czy im dalej to
    gorzej... :-)))
    "Cudze chwalicie swego nie znacie?"
    Tak, skupienie się na własnym ogrodzie, z pewnością wyjdzie mu na
    dobre!

    Ciepło pozdrawiam,
    Anna