  • Data: 2017-04-04 20:22:41
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 20:06:11 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Masakra. Przemycie i wytarcie ręcznikiem papierowym michy psa, zajmuje
    > mi z 10 sekund. Pewnie niewiele dłużej niż ją wsadzasz do zmywarki. I
    > mam sprawę załatwioną, a Ty się z tym brandzlujesz kolejną 1-2h.

    Jak sypiesz tylko suche to sie nie dziwie :-) Do umycia zachnietych resztek
    mokrego zarcia (a moj tylko takie jada) trzeba goracej wody i skrobaka.
    A zeby umyc dokladnie uszczelke - trzeba szorowac dobre 2 minuty :-) To
    ja jednak wole raz na jakis czas wrzucic do zmywarki, ktora umyje to 2 x
    lepiej. Mi to zajmuje 3 sekundy, nie 1-2h :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.