  • Data: 2017-04-07 16:55:51
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2017 o 15:33 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > Masz z tym jakis problem? :)
    > Moj pies wylizuje wiekszosc talerzy po naszym jedzeniu. So what? ;)
    > A jak mam faze to czasem kasamy razem wspolna kielbase. Widac psa nigdy
    > nie miales. Pies to czlonek rodziny i nikt sie go nie brzydzi :-)
    > pozdr.

    Nie mam z tym problemu, też mam pasa. Ślina psa wbrew obiegowym opiniom
    nie jest "zdrowa". Jak bakterie z jego śliny trafią na podatny grunt
    (osłabienie organizmu) może być nieciekawie.
    Trzeba zachować minimum rozsądku i higieny.
    Jest dobrze dopóki jest dobrze :-) Jak się zacznie to będzie nieciekawie i
    dla psa i Twojej rodziny. Mój nowofundland złapał zapalenie ucha i z
    analizy wyszło, że ma szczep pałeczki ropy błękitnej odpornej na wszystkie
    antybiotyki.I mam tak jak w klasyku: "Nie mamy Pańskiego płaszcza i co
    pan nam zrobi?"

    TG