  • Data: 2017-04-07 19:07:31
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 16:22:42 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Ale - jak pisał Boy - w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało naraz.
    > Mój na ten przykład nie chce, bo mu za gorąco. Nawet na dywanie nie,
    > tylko na gołej podłodze.

    Ot co, moj tez nie przepada. Raz na ruski rok jak sie go zaciagnie to
    polezy przy nogach przez 2 minuty i sie zwija na podloge :) A w nocy co
    godzine zmienia miejsce - z podlogi do swojego legowiska. Za to chyba
    czesciej spi w naszym lozku jak nas nie ma, bo ostatnio niby nie lezal,
    a pelno piasku w lozku (a akurat mam plac caly wybrukowany i jeszcze w
    piasku) ;)

    Tu zlapany jak akurat lezy w lozku :)

    http://szyna.civ.pl/gausioroslaw.jpg

    pozdr.