  • Data: 2012-09-25 14:51:52
    Temat: Re: zmywarka - oszczednosci
    Od: "mcs" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k3ru41$60l$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "mcs" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Lata (dosłownie) praktyki. Tak myli moi dziadkowie, tak myli moi rodzice
    > to i ja się nauczyłem. Młody byłem to nie wiedziałem, ze się nie da :-)

    Ja też całe życie myłem naczynia w zlewozmywaku. Ale aby zachować pewnien
    komfort mycia woda nie może kapać.
    Ustawię sobie przepływ 1l/min i sprawdzę jak to leci. Może mam złe
    wyobrażenie w tej chwili.

    > Skoro zmywarka zużywa tyle samo wody co mysie ręczne, ale podgrzewa ją do
    > wyższej temperatury to siłą rzeczy musi zużyć więcej energii na podgrzanie
    > tej wody.

    Podczas tej dyskusji kilka razy poprawiałem mysie ;-)
    Nie wiem, ile tej wody ona podgrzewa, bo na pewno nie całość zużycia. Wiem
    natomiast, że zużywa 1 kWh. Ty nie wiesz, ile enrgii zużywasz myjąc ręcznie.

    > Co mam oceniać? Już pisałem zmywarkę będę miał ze względu na oszczędność
    > _czasu_.

    Miałem na myśli, że oglądając reklamę producenta zmywarek najdzie Cię chęć
    sprawdzenia, czy zmywarka jest oszczędniejsza niż mycie ręczne.

    pozdrawiam
    mcs