  • Data: 2012-09-25 22:55:27
    Temat: Re: zmywarka - oszczednosci
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 września 2012 21:13:59 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    ps.com...

> [...]
    >
    > i ja to samo. Zapłaciłem i były jakieś grosze do wydania (wtedzy były
    >
    > szylingi i grosze). Ja zabrałem bułeczkę a grosze olałem.
    >
    > Wiesz co zrobił znajomy? Zjebał mnie że w ten sposób nigdy do niczego nie
    >
    > dojdę. Masz pojęcie. Facet raz, góra dwa na rok pośredniczył w sprzedaży
    >
    > maszyn drukarskich. W jego domu byłem kilkadziesiąt razy. Nie będę opisywał
    >
    > co tam widziałem ale ty i twoja rodzina i twoje 5 pokoleń takiej kasy nie
    >
    > zarobi.
    >
    > I wyobraź sobie że facet najnormalniej w świecie prowadzi notatki zużycia

    Bo pierdolnięty był. I uważasz go za wzorzec postępowania? Taką kutwę jebaną co
    napiwku nie zostawi. Napisz chociaż że dzieci nie miał i takie popsute geny dalej nie
    poszły. ja też znam parę osób co mają bardzo dużo kasy. Tyle co tamci nie mam ale nie
    narzekam. Ale to inny Świat. Ułańska fantazja i te rzeczy. Aż miło się kolegować.
    Mnie ten drugi wzorzec bardziej pasuje. A nie bycie frajerem co chce wygrać wyścig na
    bycie najbogatszym na cmentarzu. Jeszcze jak by była jakaś szansa na to. Ale nie ma.
    Jeden taki łódzki fabrykant ma nagrobek wielkości kamienicy. Nawet jak by ktoś miał
    więcej kasy od niego to teraz nie pozwolą postawić wieżowca na cmentarzu. kasę jak
    się ma to trzeba zwyczajnie przepierdolić. Po wykitowaniu robi się bezużyteczna dla
    posiadacza.