  • Data: 2013-05-06 14:12:15
    Temat: Re: znowu obiecanki na temat prawa budowlanego
    Od: szary <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gzk wrote:

    > Standard to 3-4 miesiące (np. w małopolsce)
    > pod warunkiem że od razu składasz komplet dokumentów,
    > prawidłowo wypełnionych itd.
    > A w przypadku budowy np. garażu, na zgłoszenie -
    > zaświadczenie o braku sprzeciwu niektóre starostwa wydają już
    > po kilku dniach (nie trzeba czekać 30 dni)

    na samo WZ czekałem 6 miesięcy (+coś 2 tygodnie wysyłali pocztą),
    podział to podobno standardowo 6-8 miesięcy (jak się ma pieniądze - geodeta
    ma cię na ~1 miejscu, i czas pilnować terminów/pogonić kogo trzeba), potem
    notariusz, architekt też jak tani (ja miałem) to odłoży teczkę na 3 miesiące
    (bo syn mu się buduje), w gminie/starostwie sekretarka(?) wysyła kopertę 10
    dni itd. , w dokumentacji jest tuzin pierdół do poprawienia (pisałem
    wcześniej)
    i tak czas leci, kolejne pisma, groźby, odwołania, wezwania, .. a może komuś
    się naraziłem? - wycofałem się u takiego jednego, co to z gminnym geodetą ma
    ewidentnie układ (naganiał mnie na niego).
    Jak ktos sypnie forsą bo go stać to i 3-4 miesiące się robi :)