  • Data: 2012-07-12 11:24:58
    Temat: Re: zrobiłem certyfikat energetyczny
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ale dla celów dyskusji przyjąć należy, że jest zbudowany starannie bo
    >inaczej to dyskusja nie ma sensu.

    Każdy by chciał mieć dom wybudowany starannie ...
    Tyle że wytłumacz to budowlańcom ...

    Oni robią bo mają zrobić ,ale robią tak aby szybko skończyć i się nie
    namęczyć ...

    Sądzę że większość ma zrobione ocieplone na "odwal" i nawet nie wie ile ma
    mostków (i może i lepiej).
    Tak naprawdę aby mieć dobrze wykonane ocieplenie (a nawet wstawione drzwi i
    okna) trzeba by stać przy robotniku i co chwilę go opieprzać lub samemu to
    zrobić.

    Tyle że większość ludzi musi pracować aby mieć za co zapłacić robotnikowi