  • Data: 2011-11-28 21:08:08
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [CD]
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lis, 20:43, "4CX250" <tarnusmtv@po ta. onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "Adam" <a...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:f2f1b0c1-c8a7-4eb9-b794-f9cb8d1ff170@o5g2000y
    qa.googlegroups.com...

    > Pisa e e ogrzewasz obecnie oko o 120m2 czyli tyle co u mnie. Czego nie
    > wiem?

    Moze tego ze mimo ze nie ogrzewam poddasza (ok 80m2) to jest tam
    prawie taka sama temperatura jak na parterze :) Mam cieniutko styro na
    podlodze poddasza - tylko 3cm zeby rurki do czegos bylo przyczepic,
    wiec cieplo sobie przenika w gore prawie swobodnie :) Przypuszczam ze
    za +20% kwoty ktora teraz pokazuje bede mial na pozostalych 80m2
    temperature mieszkalna czyli te ok. 21stC. W piwnicy tez jest cieplo
    jak cholera bo zadnych rurek jeszcze od pompy i od CWU nie
    zaizolowalem a jest ich ze 30mb :-)
    pozdr.

    --
    Adam