  • Data: 2012-01-05 09:56:57
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > A rzeczywiscie sorry - Budyn wklejal temperatury pazdziernik-listopad,
    > a nie grudzien :-)
    >
    > http://www.imgw.pl/internet/zz/pogoda/tempsred.html
    >
    > Za w/w strona u mnie grudzien 2009 -> 0stC, 2008 -> 1,5stC, 2007 ->
    > -1stC, 2006 -> 4(!) stC
    >
    > U mnie grudzien 2011 srednia to cos 3,2stC wiec jednak jak widac nie
    > jest tak zle - chlodniej niz w 2006r, cieplej o 1-3stC niz w
    > pozostalych latach :) Nie ma danych z 2010 - mieszkasz chyba w
    > Suwalkach ? ;)

    Nie, nie Suwalki ;) dane akurat z dosc cieplej Warszawy.

    Danych za 2010 nie znalazlem faktycznie na jakis super powaznym
    portalu - pierwszy lepszy link jaki mi sie trafil, ale nie sadze,
    aby byly mocno przeklamane - swoja droga to byl jeden z mrozniejszych
    grudni ;) bo w poscie wspominaja równiez cos o sredniej wieloletniej
    dla grudnia na poziomie -1C.

    http://lowcyburz.pl/forum/viewtopic.php?p=63265
    (dól strony).

    Swoja droga czekam na info o buforze ciepla 1000l za 1700zl,
    ale konto na gmail widocznie uzywasz wylacznie do newsów :P ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Aleksander.