eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniezuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12] › Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12]
  • Data: 2012-02-09 21:25:13
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12]
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Amir napisał:
    > Coś nie widzę czy podawal Adam ile zużył kWh?

    No podaje cały czas... tylko musisz sobie pododawać :-), bo on rozdziela
    na droższą i tańszą taryfę.

    Chyba, że Cię źle rozumiem... :-)

    Poczekamy na zakończenie sezonu grzewczego
    na pewno będzie podsumowanie zużytych kWh u Adama i naszego węgla
    Będziemy wiedzieć jakie było zapotrzebowanie na energię.

    Nie tyle chodzi mi o kwotę, kogo ile kosztowało ogrzewanie, co o
    zapotrzebowanie naszych budynków
    w tym sezonie na energię, co pozwoli mi mniej więcej ustalić koszt
    ogrzewana mojego budynku PC.

    pozdrawiam
    AT