eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniezuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12] › Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12]
  • Data: 2012-02-09 21:31:39
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12]
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    > Choć sam niedługo może zamontuję swoją PC, którą od dłuższego czasu trzymam w
    > garażu, ze względu na duże koszta odwiertów (działka mała), dlatego bacznie
    > obserwuję wyniki Adama. Obecnie palę miało-groszkiem, spaliłem ok 2,2T gdzie
    > 1T węgla kosztowała mnie niecałe 500zł, a więc mieszczę się w 1000zł jak
    > narazie.
    > (fakt, że przy dużym zakupie do podziału, który i tak jest co roku
    > realizowany).
    >

    > I tak zastanawiam się czy skoro jestem jeszcze młody i pełen sił i wrzucanie
> [...]

    Skoro tak do tego podchodzisz i już się wykosztowałeś na pompę ciepła i kocioł
    st,ałopalny, to na Twoim miejscu wykorzystałbym zalety jednego i drugiego. Pompą
    ciepła grzał wtedy, gdy nie ma wielkich mrozów i to grzanie jest efektywne, a
    gdy przyjdzie prawdziwa zima - pompa niech sobie odpocznie, a Ty do siekiery i
    drewno łupać. Moim zdaniem węgiel jest paliwem zbyt upierdliwym i brudnym, żeby
    ogrzewać nim dom.

    --
    Bartek