    Date: Mon, 26 Nov 2012 19:00:13 +0100
    From: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zuzycie mojej PC -> w tym sezonie juz online ;D

    Użytkownik Adam napisał:
    > Jou meny,
    >
    > http://www.mojeco.pl
    >
    > ^ podglad online na ~15 czujek w moim systemie CO + biezace zuzycie pradu przez
    cala kotlownie (glownie sama pompe ciepla)

    > http://www.mojeco.pl/2011
    >
    > ^ archiwalne dane dot. zuzycia za sezon 2011/2012 (CO+CWU)
    >

    > http://www.mojeco.pl/2012
    >
    > ^ biezace dane dot. zuzycia za sezon 2012/2013 (CO+CWU)
    >

    > Zaznaczam, ze system odpalilem dopiero wczoraj i juz widze ze po ociepleniu stropu
    poddasza trzebabylo dokonac kilku korekt (zrobilem to dzis o 15.00) - tak jak pisalem
    - na poprzednich ustawieniach na parterze zrobilo sie znacznie cieplej - aktualnie
    czujka wskazuje 24,4stC, a ja sie dusze :D Za pare godzin powinno spasc - obnizylem
    ladowanie bufora, zwiekszylem lekko histereze, obnizylem sama krzywa i podbicie
    krzywej. Zobaczymy, jak sie to sprawdzi :)

    > Oprocz czujek CO sa tez czujki na rekuperatorze (temperatury powietrza nawiewanego
    / wywiewanego) - mozna sobie liczyc sprawnosci ;D
    > pozdr.

    Już chyba wiem, jeśli wyrzut reku jest to temperatura po przejściu przez
    wymiennik, to wyciąg reku powinien być temperaturą przed wymiennikiem.
    Nie rozumiem tylko jakim wyciąg reku ma ok 17 stopni przy temperaturze w
    salonie 24 stopnie.

    pozdrawiam
    rafał