  • Data: 2011-12-23 14:02:21
    Temat: Re: życzenia od US...:-)
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzą chyba w nas
    > potencjalne źródło kasy do wyciągnięcia.  Tylko przez naszą niefrasobliwość
    > i zaufanie do sytuacji, na zasadzie bo dotychczas się budowało i było i
    > nikomu włos nie spadł z głowy. Najpierw marchewka a teraz kij. Bolesny.

    ja wyczaiłem już trochę metodę, jaka stosują w moim US, łoją na kasę
    wszędzie gdzie się da, ale głównie niekumatych i przestraszonych,
    czyli jak zapytasz, czy coś można odliczyć, to powiedzą, absolutnie...
    ale ty wiesz, że można, więc odliczasz, oni już formalnie nic nie
    mogą, bo jesteś w prawie, więc odpuszczają, no może czasem jeszcze
    postraszą kolejnym wezwaniem... ale na takich jak ty przypadnie co
    najmniej kilku, którzy ze strachu nie odliczą i bulą, i kasa jest...
    przerabiałem na własnej skórze... np. dobrowolne ubezpieczenie
    zdrowotne, stwierdzili, że nie mogę odliczyć, nie odliczyłem, w
    następnym roku uznałem, że jednak ja mam rację, odliczyłem, kasę
    oddali, oczywiście kazali się stawić i wyjaśnić, nic nie zrozumieli,
    ale kasę wypłacili, bo nie znaleźli podstawy prawnej do odmowy
    zwrotu...:-) posunąłem się jeszcze dalej, złożyłem korektę za ubiegły
    rok z wyjaśnieniem, że błędnie nie odliczyłem dobrowolnych składek
    zdrowotnych i teraz koryguję, bo chcę zwrot... oczywiście wezwali,
    pogadali, że nie mam racji i sugerują wycofanie korekty (strasząc
    konsekwencjami za próbę wyłudzenia od skarbu państwa), oczywiście
    wszystko na gębę bez podkładki w dokumencie, ale zanim minął ustawowy
    termin, zwrócili... :-)))

    pozdrawiam
    s_13