  • Data: 2011-12-24 12:36:29
    Temat: Re: życzenia od US...:-)
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ta hydra jest wiecznie nienażarta i ciągle chce się mnożyć wymyślając
    > kolejne coraz to bardziej faszystowskie przepisy. Wykorzysta każdy
    > pretekst do wyciągniecia Twojej kasy - przykład podaje autor tego wątku.

    no ja akurat bardzie za jakimś złotym środkiem się opowiadam, daleko
    mi od skrajności w każdą stronę, a dewiza?... żyj i pozwól żyć
    innym...:-)
    ta sytuacja wkurza mnie z różnych powodów, np. jak odliczałem VAT to
    zaproponowałem, że może od razu rozliczycie mnie z tamtej kasy, ale
    nie chcieli, bo to z innego paragrafu i ewentualnie sami wezwą i
    jeszcze po cichu powiedzieli, że robią to wyrywkowo i generalnie w
    podejrzanych przypadkach, a jakby coś, to dokumenty już mają... :-) no
    i widać jak wyszło... następna sprawa: przecież jak ktoś się orientuje
    w sytuacji i widzi daty, to sam stwierdzi, że nie było problemem w tym
    czasie wydać o wiele więcej, niż się dostało za mieszkanie, bo ceny
    rosły baardzo szybko, więc w tym dziale podatkowym powinni
    przekierować obsadę sprawdzającą na jakieś inne "polowania", kurwa
    przecież ktoś to chyba ogarnia w tym urzędzie... wesołych świąt
    wszystkim :-)))
    olewam sprawę, wyślę im po świętach poleconym, tak jak chcą, że
    wszystkie dokumenty już maja u siebie (nie podam dokładnie, niech se
    poszukają) i nie wybieram się nigdzie i jeszcze dorzucę coś o
    "sprawnym" przebiegu dokumentów, a jak będą chcieli koniecznie
    osobiście zobaczyć moją facjatę, to jakieś zwolnienie lekarskie
    przedstawię, albo inne coś, że mnie w lesie śniegiem zasypało, czy
    jakoś tam, nie zamierzam im nic ułatwiać, ani dawać się walać jak w
    mięsnym za komuny...:-)

    pozdrawiam
    s_13