  • 71. Data: 2020-06-22 18:39:52
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.06.2020 o 16:40, KIKI pisze:

    > Wszyscy jesteśmy homo tylko o tym nie wiemy :-)

    Mów za siebie.

  • 72. Data: 2020-06-22 19:22:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To co napisałeś przypomina piramidę finansową. Robisz kolejny remont za 1,5 tysiąca.
    Przychodzi rzeczoznawca i pisze że wartość wzrosla o 4 tysiące. Ty na to konto
    bierzesz kolejna pożyczkę itd. aż się coś dzieje i bank grzecznie prosi o szybki
    zwrot kasy. Jak nie oddasz to wystawiają na sprzedaż i sprzedają za tyle że odzyskali
    pieniądze a Ty masz dalej u nich dlug bo jakieś procenty od procentów nie spłacone.
    Wrócę do sedna sprawy. Wszystko jest warte nie ile ktoś chce za to zapłacić a ile
    zapłacił. Podnieśli sztucznie wartość żebyś mógł dostać kolejny kredyt. Nie siłą a
    sztuką frajerów w dupę tłuką.

  • 73. Data: 2020-06-22 21:36:32
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.06.2020 17:22, Mateusz Viste wrote:

    > Wot, pożałujsta:
    >
    > https://emigrant.guru/kak/imigratsiya-v-rossiy.html

    Ale prawo w kwestiach LGBT miałem na myśli.
    Duda kartę rodziny podpisał, mam nadzieję, że pójdą o krok dalej.

  • 74. Data: 2020-06-23 07:59:44
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    konto bierzesz kolejna pożyczkę itd. aż się coś dzieje i bank grzecznie prosi o

    oczywiście że tak. Dlatego na nieruchomości mieszkalnej nie zawsze warto
    coś takiego robić (zwykle nie warto, ale tutaj nic mnie nie zdziwi -
    ludzie potrafią wziąć taki kredyt i wyjechać za to na wakacje...)

    Jak nie oddasz to wystawiają na sprzedaż i sprzedają za tyle że
    odzyskali pieniądze a Ty masz dalej u nich dlug bo jakieś procenty od
    procentów nie spłacone.

    oczywiście. Przy nieruchomościach na wynajem (bo przy nich najczęściej
    taki schemat się stosuje) bank ma ok.25% bieżącej wartości. Nawet przy
    załamaniu mu się to zwróci. Inwestorowi zwykle też, bo dopożyczając się
    realnie miał tam kilka, kilkanaście tysięcy, które spłaciło się przez
    kilka miesięcy najmu...

    Wrócę do sedna sprawy. Wszystko jest warte nie ile ktoś chce za to
    zapłacić a ile zapłacił.

    tylko zrozum że cena sprzedaży oscyluje w granicach wyceny rzeczoznawcy
    - tak, może to być w normalnych czasach +-5.000.
    Nie mam żadnych statystyk, ale obstawiam, że 95% transakcji idzie z ceną
    rzeczoznawcy +-3%
    tak - jak ci się spieszy to możesz sprzedać poniżej wartości. Ale
    wielu osobom się nie spieszy, jak się nie przeprowadzą to się nic nie
    stanie - a na tych, którym się spieszy - zarabia się (następny i tak
    sprzeda w cenie rynkowej, a ogłoszenie z zaniżoną ceną pewnie nawet nie
    zdąży się pojawić na rynku...)

    Podnieśli sztucznie wartość żebyś mógł dostać kolejny kredyt.

    kupowałeś kiedyś używany samochód? zdarzyło ci się stwierdzić, że za
    dany egzemplarz warto zapłacić więcej lub mniej? i uważasz, że
    rzeczoznawca nie jest w stanie tego oszacować?

    Lukasz

  • 75. Data: 2020-06-23 09:34:00
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 czerwca 2020 21:36:13 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Ale prawo w kwestiach LGBT miałem na myśli.
    > Duda kartę rodziny podpisał, mam nadzieję, że pójdą o krok dalej.

    Kartę (dużej) rodziny podpisał Komorowski. Duda tylko obiecał.

  • 76. Data: 2020-06-23 10:30:21
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 23.06.2020 o 06:59, ddddddddddddd pisze:
> [...]
    > załamaniu mu się to zwróci. Inwestorowi zwykle też, bo dopożyczając się
    > realnie miał tam kilka, kilkanaście tysięcy, które spłaciło się przez

    dodajmy jeszcze, że bankowi nie będzie na rękę wystawiać na sprzedaż
    jeśli spłacasz (z resztą nawet nie może tego zrobić, co najwyżej nie
    przedłuży umowy czyli będziesz płacił wyższe odsetki przez pewien okres.
    A jeśli płacisz 100 kredytu (tylko odsetki) za mieszkanie które generuje
    500 to będziesz spłacał, nawet jeśli cena tej nieruchomości chwilowo
    spadnie, a twój kredyt wzrośnie 3-krotnie. A jak nie, to zadowolisz
    rzeszę przygotowanych na taką sytuację :)
    Inflacja jest nieubłagana, wartość pieniądza spada - chwilowo obsługa
    długu może cię kosztować więcej, w perspektywie 30 lat z 4 kupionych
    mieszkań pewnie sprzedasz jedno i spłacisz kolejne trzy...

    Lukasz

  • 77. Data: 2020-06-23 15:32:13
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 22.06.2020 o 04:43, KIKI pisze:

    > Jak się nauczyciel okaże homoseksualistą to nie powinien uczyć w szkole.
    > Powinno prawo tego zabraniać, powinna być ustawa, akt prawny
    > zabraniający im pracy z dziećmi do 18 roku życia.

    > Lepiej bym tego nie ujął :-)

    Masz kolego naprawdę problem. Ale dobry psychoterapeuta pewnie dałby
    radę Ci pomóc. Tylko Ty się nigdy do niego nie wybierzesz niestety... :(

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 78. Data: 2020-06-23 15:53:43
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 20.06.2020 o 13:38, ddddddddddddd pisze:
    > to standard, jakość czegokolwiek jest tutaj na niskim poziomie i
    > konsument jest do tego przyzwyczajony. Jak chcesz dobrze to bierzesz
    > Polaka ;)

    Szkoda, że w Polsce o solidnego Polaka zazwyczaj tak ciężko...

    > Ludzie w UK mają lepsze zajęcia niż wykańczać pół życia swój dom,
    > szczególnie że za 5 lat pewnie się przeprowadzą...

    Ale ja naprawdę nie jestem z tych, co każdy milimetr odmierzają i nie
    wypuszczą ekipy, póki nie będzie idealnie pod ekierkę.
    No ale jakiegoś przyzwoitego poziomy uważam należy się trzymać.
    A tam to trochę tak, jakbym na szybko dzieciakom domek na drzewie
    sklecił ze starych desek...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 79. Data: 2020-06-23 21:48:09
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > I pieniądz sikał im do kasy
    > Od wszystkich zbroi, tarcz i mieczów...
    > Takie to wredne były czasy
    > W tym zafajdanym średniowieczu.

    Te wierszyki to sam z siebie tworzysz czy może masz jakąś maszynę do ich produkcji?
    K.

  • 80. Data: 2020-06-23 21:49:55
    Od: Kadar <o...@g...com>

    zrobić.

    Albo dlatego, że chce się spieniężyć inwestycję.
    K.