  • 1. Data: 2009-06-16 07:34:18
    Temat: Rolety zewnętrzne - montaż - mostek cieplny
    Od: Adek43 <a...@p...fm>

    Witam
    Jak powinny być zamontowane prowadnice rolet zewnętrznych aby uniknąć
    mostka cieplnego - na ścianie obok okna (niejako zlicowane z ramą
    okienną, na to styropian - ale to chyba nie najlepsze rozwiązanie), czy
    przymocowane do ramy okiennej (PCV) ?
    A może dopiero po ociepleniu na styropian ?

    adek43

  • 2. Data: 2009-06-16 08:31:16
    Temat: Re: Rolety zewnętrzne - montaż - mostek cieplny
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 09:34:18 +0200, Adek43 napisał(a):

    > Witam
    > Jak powinny być zamontowane prowadnice rolet zewnętrznych...

    Jakie rolety? Jaka pucha? Gdzie ma rewizję?

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 3. Data: 2009-06-16 08:39:16
    Od: Adek43 <a...@p...fm>

    trud pisze:

    > Jakie rolety? Jaka pucha? Gdzie ma rewizję?

    Rolety - tradycyjne (najczęściej taką nazwę spotykam na stronach www firm)

    Skrzynka rolety na zewnątrz nad oknem - rewizja także od zewnątrz

  • 4. Data: 2009-06-16 09:28:32
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 10:39:16 +0200, Adek43 napisał(a):

    > Rolety - tradycyjne (najczęściej taką nazwę spotykam na stronach www firm)
    >
    > Skrzynka rolety na zewnątrz nad oknem - rewizja także od zewnątrz

    No to wybór nie wielki.

    http://www.roleta.pl/rolety-zewnetrzne/standard/rodz
    aje-montazu.html
    http://www.oknotex.pl/p-rolety-zewnetrzne.html

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 5. Data: 2009-06-16 10:00:21
    Od: Adek43 <a...@p...fm>

    trud pisze:

    > No to wybór nie wielki.
    >
    > http://www.roleta.pl/rolety-zewnetrzne/standard/rodz
    aje-montazu.html
    > http://www.oknotex.pl/p-rolety-zewnetrzne.html

    Ok - tak musi być, natomiast bardziej mnie interesuje jak uniknąć mostka
    cieplnego przy prowadnicach mocowanych na krawędzi ściany (chciałbym pod
    styropianem). Instalator proponuje mi 2 cm styropianu pomiędzy ścianą a
    pionową prowadnicą oraz pod kasetą - w/g mnie to mało ...

    Adek43

  • 6. Data: 2009-06-16 11:46:09
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 12:00:21 +0200, Adek43 napisał(a):

    > ...Instalator proponuje mi 2 cm styropianu pomiędzy ścianą a
    > pionową prowadnicą oraz pod kasetą - w/g mnie to mało ...

    Tak naprawdę to powinno być minimum 6cm ocieplenia. Poniżej przestaje
    działać i sens ma słaby chyba, że tylko wymiar psychologiczny, że cos się
    dało.
    Cały ten montaż rolet na ociepleniu to lipa i tak dla picu trochę.
    Porządnie to powinno być na kątownikach po obwodzie z twardym ciepłym
    dystansem.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 7. Data: 2009-06-16 12:02:51
    Od: trud <t...@o...eu>

    Mozesz jeszcze szukać rolet z takimi prowadnicami:
    http://picasaweb.google.pl/mototrud/SzczerbinaMirosA
    w#5347894033623880514

    --
    pozdrawiam