  • 1. Data: 2009-06-16 11:02:03
    Temat: Słuchajcie
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    Piszę poradnik typu "Okiem inwestora" czy "Okiem klienta" lub "Uwaga
    oszukują".
    Czy są chętni do napisania jakiegoś rozdziału, dostarczenia zdjęć
    nieodpłatnie i korekty tekstu?
    Chcę zrobić to jako public domain dla wszystkich następnych potencjalnych
    nabitych w butelkę.
    Zaraz gdzieś załaduję to co już zrobiłem

  • 2. Data: 2009-06-16 12:06:08
    Temat: Re: Słuchajcie
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <j...@g...ky> napisał w wiadomości
> [...]
    > nabitych w butelkę.
    > Zaraz gdzieś załaduję to co już zrobiłem

    Kiki, przez Twoja buidowe przewineło sie już kilkudziesieciu wykonawców-
    popros ich niech napiszą po rozdzile;))
    To co napiszą zatytułujesz "Jak nie należy budować"- sukces sprzedażowy
    murowany.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-06-16 12:12:12
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "kiki":
    > Piszę poradnik typu "Okiem inwestora" czy "Okiem klienta" lub "Uwaga
    > oszukują".

    Hej kiki,

    Pomysł bardzo dobry.

    Fajnie byłoby to zrobić w punktach takich "krokach milowych", w takich,
    jakich zwykle chałupa powstaje.

    Czyli:

    1) Fundamenty...
    2) ...

    x) Montaż okien...

    Wówczas zainteresowany od razu mógł prześć do interesującego
    (aktualnie realizowanego przez ekipę budowlaną) rozdziału.

    Sam niestety nie wiele będę mógł wnieść do tematu, jako że
    mieszkam w starej chałupie a do nowej dopiero się przymierzam
    (za 2-4 lata).

    Ale za to jeśli chodzi o zdjęcia nieszczelnych okien, falalnie
    wybudowanych ścian, odpadającego tynku z elewacji itd, to chętnie służę ;))).

    Pozdrowienia,
    Aleksander.

  • 4. Data: 2009-06-16 13:13:09
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Ja niestety jestem z tych co to chetnie beda czytali. Ale jesli bedzie
    cos nad czym bede mogl sie pochylic doloze sie.
    To czego mi brakuje ciagle we wszystkich informacjach o budowaniu to
    lopatologi i detali.
    Teksty w tych wszystkich pismach, poradnikach sa tak ogolnikowe ze tak
    naprawde niczego nie mozna sie dowiedziec. Najczesciej wwynika to z
    faktu, ze piszacy boja narazic sie innym znajacym sie na rzeczy ze
    nieuwzgledniaja jakiegos szerszego kontekstu. W konsekwencji slizgamy
    sie po temacie.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 5. Data: 2009-06-16 13:19:53
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message

    > "kiki":
    >
    > Hej kiki,
    >
    > Pomysł bardzo dobry.

    Znacie jakieś FTP darmowe ale takie gdzie pliki można zahostować na dłużej
    niż 2 tygodnie ?

  • 6. Data: 2009-06-16 13:24:38
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Znacie jakieś FTP darmowe ale takie gdzie pliki można zahostować na dłużej
    > niż 2 tygodnie ?

    A ile miejsca potrzebujesz ?
    Jak niedużo (100-200MB) to możesz to wrzucić do mnie (serwery home.pl)
    Podeślę Ci namiar na ftp'a na priv.

  • 7. Data: 2009-06-16 13:30:55
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 16 Cze, 15:19, "kiki" <j...@g...ky> wrote:

    > Znacie jakieś FTP darmowe ale takie gdzie pliki można zahostować na dłużej
    > niż 2 tygodnie ?

    Założywszy konto na google możesz to wgrać jako dokument google (PDF,
    DOC, XLS itp.)

    Pzdr
    Mat

  • 8. Data: 2009-06-16 13:32:52
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mat" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > niż 2 tygodnie ?

    >Założywszy konto na google możesz to wgrać jako >dokument google (PDF,

    Ale nie będzie dostepne dla wszystkich chyba.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-06-16 13:38:02
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Mat" <m...@g...com> wrote in message
> [...]

    > niż 2 tygodnie ?

    Założywszy konto na google możesz to wgrać jako dokument google (PDF,

    Zakładam coś właśnie..... chwilkę. Nie chce tego szpiegowskiego google ani
    nie chce przekazywać komuś praw do pliku, który ma być z definicji darmowy.
    Z nimi nic nie wiadomo.

  • 10. Data: 2009-06-16 13:49:17
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    Wesja mniej niż 0 :-)