  • 1. Data: 2010-08-23 12:17:38
    Temat: Rozliczenie budowy
    Od: Pan Jasiu <j...@p...pl>

    Witam,

    chciałbym zapytać w jaki sposób rozliczacie budowy. Chodzi mi głównie o
    większe inwestycje tak gdzieś kilkupiętrowe obiekty. Mam teraz taki
    obiekt, gdzie kosztorys jest całkowicie nieadekwatny do robót, wiele
    robót jest dodatkowych i zamiennych. Całość jest rozliczana w trakcie
    prac i fakturowana co około miesiąc. Ogólnie mówiąc przy trzecim
    rozliczeniu mam ze 20 tabelek w excelu i już wszystkiego nie łapię,
    zwłaszcza gdy trzeba się cofnąć w czasie.

    Pozdrawiam,
    jasiu

  • 2. Data: 2010-08-24 06:27:11
    Temat: Re: Rozliczenie budowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pan Jasiu wrote:
> [...]
    > rozliczeniu mam ze 20 tabelek w excelu i już wszystkiego nie łapię,
    > zwłaszcza gdy trzeba się cofnąć w czasie.

    zatrudnij kompetentnego inwestora zastępczego.