    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: SIKORA
    Date: Wed, 8 Sep 2010 07:31:33 +0200

    Przyleciała na parapet i zaczęła stukać w szybę. Słyszałem, ale nie
    podnosiłem głowy. W końcu popatrzyłem, złapałem kontakt, przypomniała o
    jedzeniu, robale potrute, zimno już. Czy rozumienie zwierząt to
    błogosławieństwo czy przekleństwo? W tym drugim przypadku odczucie
    odpowiedzialności, to brzemię za wszystkich ludzi. Odkupienie? Czy jest
    możliwe?
    Przed odlotem zaświstała dwa razy, zadowolona, że już wiem. Wyślę Marudę
    po słoninę, dla nas, dla kota i dla ptaków... Może leśniczy jak co roku da
    parę kul tłuszczu z nasionami dla szkoły...