  • 1. Data: 2011-05-25 15:58:48
    Temat: Sciana z g-k a powieszenie umywalki
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Problem jest nastepujacy:

    Wykonawca mojej lazienki, nic nikomu nie mowiac, wyjechal sobie za granice,
    zostawiajac nieskonczony bialy montaz. Telefonow nie odbiera.

    Mam m.in. do powieszenia stosunkowo niewielka umywalke. Rzecz w tym, ze ona
    ma wisiec na scianie z g-k, a ja, nie majac kontaktu z tym ******, nie wiem
    gdzie przebiegaja profile. Zadnego specjalnego stelaza w tej sciance nie
    ma.
    Macie jakis pomysl, jak powiesic te umywalke? Myslalem o jakiejs listwie z
    wielopunktowym mocowaniem, ale nie moge nic takiego znalezc...

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2011-05-25 17:06:02
    Temat: Re: Sciana z g-k a powieszenie umywalki
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-25 17:58, Maciek pisze:

> [...]
    > Macie jakis pomysl, jak powiesic te umywalke? Myslalem o jakiejs listwie z
    > wielopunktowym mocowaniem, ale nie moge nic takiego znalezc...

    Kup szafkę i postaw na szafce. Poza tym przyklej silikonem do glazury.

    M.

  • 3. Data: 2011-05-25 17:31:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 May 2011 19:06:02 +0200, M napisał(a):

    > Kup szafkę i postaw na szafce. Poza tym przyklej silikonem do glazury.

    Nydyrydy. Naczelny Projektant nie wyrazil zgody na szafke :) Zreszta bylaby
    kompletnie niepraktyczna ze wzgledu na ksztalt umywalki, ktora jest dosc
    krotka, bo wisi blisko drzwi...

    --
    Maciek

  • 4. Data: 2011-05-25 18:29:49
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-25 17:58, Maciek pisze:
    > Mam m.in. do powieszenia stosunkowo niewielka umywalke. Rzecz w tym, ze ona
> [...]
    To akurat latwo ustalic.
    Wez maly magnes i przejedz po plycie.
    Tam gdzie sa wkrety sa i profile :)

    > Zadnego specjalnego stelaza w tej sciance nie ma.
    > Macie jakis pomysl, jak powiesic te umywalke? Myslalem o jakiejs listwie z
    Jezeli to wolnowiszaca to bym sie bal bo nawet kolki Molly nie utrzymaja
    tego...
    Cokolik pod umywalke nie wchodzi w rachube?

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 5. Data: 2011-05-25 19:02:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 May 2011 20:29:49 +0200, Artur Lew napisał(a):

    > Cokolik pod umywalke nie wchodzi w rachube?

    Chyba bedzie musial. Niewesolo to wyglada.

    --
    Maciek

  • 6. Data: 2011-05-25 19:24:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Tam gdzie sa wkrety sa i profile :)

    > Jezeli to wolnowiszaca to bym sie bal bo nawet kolki Molly nie utrzymaja

    Ja mam na mollych co prada z cala szafka pod umywalka _wiszaca_ (czyli
    jeszcze wieksze obciazenie, ale i szerzej kolki rozmieszczone), jakos nie
    chce mi sie wieryc, ze nie utrzymaja, przeciez na scianie sa kafelki.

  • 7. Data: 2011-05-25 19:30:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Macie jakis pomysl, jak powiesic te umywalke? Myslalem o jakiejs listwie z
    > wielopunktowym mocowaniem, ale nie moge nic takiego znalezc...

    Karton jest na jakiejs twardszej scianie, czy sam w sobie jest scianka i nic
    oprocz niego?

  • 8. Data: 2011-05-25 19:54:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 May 2011 21:30:06 +0200, Ghost napisał(a):

    > Karton jest na jakiejs twardszej scianie, czy sam w sobie jest scianka i nic
    > oprocz niego?

    Na konstrukcji z profili.

    --
    Maciek

  • 9. Data: 2011-05-26 05:58:13
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    > Na konstrukcji z profili.

    To pod umywalkę musi być stelaż stalowy - tak jak pod WC czy bidet.

  • 10. Data: 2011-05-26 07:16:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To pod umywalkę musi być stelaż stalowy - tak jak pod WC czy bidet.

    Na muszli sie siada, powinna wytrzymac ze 150kg, albo i wiecej, mala
    umywalka powinna sie utrzymac na molly - w koncu tam sa kafelki.