  • 111. Data: 2015-08-20 06:59:10
    Temat: Re: Odp: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:1hu19dcdo8s9v$.j3t0ldf35yb9$.dlg@40tude.net...

    > Zawsze myślałam, że producent to taki ktoś,
    > kto robi dobrze tylko i wyłącznie SOBIE 3-]

    Jasne. Piekarz też tylko sobie bułki piecze.

  • 112. Data: 2015-08-20 07:12:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Robi źle to, że z niego _NIE SKORZYSTAM_.
    > Więc po cholerę mam za niego dopłacać - tylko po to, aby sąsiad nie miał
    > lepiej? Nie mieści Ci się to w głowie?
    > Współczuję.

    Nie to było przedmiotem pytania dlaczego nie dopłacasz za coś czego
    nie używasz. Pytałem o to co automat robi źle że nie chcesz go używać
    i chcesz go ręcznie poprawiać. Jak Ty sterujesz klimą ręcznie?

    > http://mediweb.pl/diseases/wyswietl.php?id=1311
    > Podyskutuj sobie z panią.

    Weź doczytaj sama najpierw i nie wygłupiaj się...
    Przytaczasz wypowiedź pani z 27-go stycznia, w której pisze:
    "Mróz nie odpuszcza. Niewielki wzrost temperatury z -25 do -15oC,
    który nastąpił w ostatnich dniach niestety nadal nie eliminuje
    problemu. W takich warunkach łatwo o wychłodzenie organizmu. "
    Albo sobie jaja robisz albo rzeczywiście klimy w aucie używać
    nie umiesz... Nie wiem co to za model ta Twoja Dacia, ale w moim
    aucie regulator temperatury wnętrza aż do -25C nie schodzi...

  • 113. Data: 2015-08-20 07:12:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "zil0g" <z...@m...prl> wrote in message
    > *Ikselka* wdusil[a] knefle:

    > Budujesz napięcie niczym kuźniar.
    > Pół grupy czeka z popkornem na wykład.

    ... a drugie pół z naczosami ;-)

  • 114. Data: 2015-08-20 07:16:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

    > Podobno to dobra metoda te prześcieradła. Stosowana m.in. w Indiach i
    > innych krajach o gorącym klimacie. Sama nie stosowałam. Od lat mam klimę
    > i życia sobie bez niej nie wyobrażam, niestety. Ostatnio źle znoszę upały.

    Niestety ta metoda jest do kitu przy upałach w Indiach, czy nawet
    Chicago, gdzie oprócz wysokiej temperatury jest również bardzo
    wysoka wilgotność powietrza. To co tam mieliście w Polsce
    niedawno przy wilgotności 28-30% jest gorsze do zniesienia przy 75%
    gdzie pot się z Ciebie leje ale parować już nie chce, więc nie chłodzi.

  • 115. Data: 2015-08-20 10:22:10
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Thu, 20 Aug 2015 00:16:12 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

    > Niestety ta metoda jest do kitu przy upałach w Indiach, czy nawet
    > Chicago, gdzie oprócz wysokiej temperatury jest również bardzo
    > wysoka wilgotność powietrza.

    Domyślam się. Nie wiem jednak, dlaczego ją stosują. Z braku laku?

    > To co tam mieliście w Polsce
    > niedawno przy wilgotności 28-30% jest gorsze do zniesienia przy 75%
    > gdzie pot się z Ciebie leje ale parować już nie chce, więc nie chłodzi.

    To oczywiste. Wysoka wilgotność powietrza jest czymś nie do zniesienia przy
    dzikich upałach.

    --
    M.

  • 116. Data: 2015-08-20 11:10:19
    Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-08-20 o 07:12, Pszemol pisze:

> [...]
    > Przytaczasz wypowiedź pani z 27-go stycznia, w której pisze:
    > "Mróz nie odpuszcza. Niewielki wzrost temperatury z -25 do -15oC,

    Ale pisze też:
    Odpornościowymi ,,słabiakami" są pracoholicy, zapominający o poczuciu
    humoru, relaksie, uśmiechu

    Może to o to chodziło.

    Ewa

  • 117. Data: 2015-08-20 12:08:00
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-08-20 o 06:57, Pszemol pisze:

    > Ty się możesz skoncentrować na sytuacji na drodze zamiast bawić się
    > klimą.

    Jeśli siedzisz na siedzeniu pasażera, to co szkodzi się pobawić. ;)

    Ewa

  • 118. Data: 2015-08-20 12:23:48
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Jeśli siedzisz na siedzeniu pasażera, to co szkodzi się pobawić. ;)

    Inteligentny człowiek zawsze sobie znajdzie jakieś zajęcie.

  • 119. Data: 2015-08-20 14:23:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
    > Dnia 2015-08-20 12:08, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Inteligentny człowiek zawsze sobie znajdzie jakieś zajęcie.

    :-)))

  • 120. Data: 2015-08-20 14:25:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
    > Ale pisze też:
    > Odpornościowymi ,,słabiakami" są pracoholicy, zapominający o poczuciu
    > humoru, relaksie, uśmiechu
    >
    > Może to o to chodziło.

    najwyraźniej...

    może ją weźmiemy z nami na narty?