  • 1. Data: 2016-03-30 10:17:32
    Temat: Skrzynka gazowa i dostęp do licznika
    Od: tejot <t...@g...com>

    Witam,
    od wczoraj nie mogę otworzyć skrzynki gazowej z licznikiem, widziałem kręcących się w
    tym czasie po ulicy "gaziarzy". Czy możliwe że mają jakiś nakaz blokowania skrzynek
    tak żeby obywatel nie mógł sobie sczytać stanu licznikać? Jak jest u was?

  • 2. Data: 2016-03-30 10:22:50
    Temat: Re: Skrzynka gazowa i dostęp do licznika
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 marca 2016 10:17:33 UTC+2 użytkownik tejot napisał:
> [...]
    tak żeby obywatel nie mógł sobie sczytać stanu licznikać? Jak jest u was?
    A w lokalnej "gazowni" pytałeś co i jak?

  • 3. Data: 2016-03-30 10:31:24
    Od: tejot <t...@g...com>

    Jeszcze nie dzwoniłem, temat świeży bo stało się to wczoraj przed wieczorem. Gaziarzy
    już nie było jak się zorientowałem.