  • 1. Data: 2016-03-29 09:04:49
    Temat: Zadaszenie tarasu
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Czy poliwęglan komorowy/lity na zadaszenie na konstrukcji drewnianej to
    dobry wybór?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 29-03-2016 09:02:07

  • 2. Data: 2016-03-29 09:18:25
    Temat: Re: Zadaszenie tarasu
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 marca 2016 09:03:33 UTC+2 użytkownik Heraklit napisał:
    > Czy poliwęglan komorowy/lity na zadaszenie na konstrukcji drewnianej to
    > dobry wybór?

    poza tym ze będzie brudny od góry (wiec raczej dymiony jakis) to generalnie jest ok

    b.

  • 3. Data: 2016-03-29 10:35:37
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-03-29 09:04, Heraklit wrote:
    > Czy poliwęglan komorowy/lity na zadaszenie na konstrukcji drewnianej to
    > dobry wybór?

    Niestety komorowy potrafi podziurawić grad, więc IMO nie nadaje się.
    Jeśli nie musi być przezroczyste pokrycie to przemyśl coś takiego jak
    dibond.
    Lepsze niż blacha bo ciche no i jest spory wybór kolorów, można go łatwo
    obrabiać, frezować...

    Ja właśnie mam zamiar zmienić u siebie pokrycie z falistej
    przezroczystej pcv na dibond.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2016-03-29 19:25:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 marca 2016 10:35:39 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Niestety komorowy potrafi podziurawić grad, więc IMO nie nadaje się.

    a ten twój materiał podziurawią meteoryty, prawie równie prawdopodobne jak grad :)

    b.

  • 5. Data: 2016-03-29 20:16:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 marca 2016 19:25:38 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > a ten twój materiał podziurawią meteoryty, prawie równie prawdopodobne jak grad :)

    Nie powiedzialbym - grad to ostatnio coraz czestsze zjawisko. Jedno auto mi
    ~3 lata temu zalatwilo (jak i dziesiatki tysiecy innych w miescie i okolicy).
    Praktycznie co rok wali gradem z rozna intensywnoscia. Tamten jeden
    powodowal wgniecenia w blachodachowkach, urywal odstajace elementy - np.
    migacze i robil wgniotki w blasze (dach i maska glownie) :) Meteoryt
    mi jeszcze do ogrodka nigdy nie wpadl (chyba).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2016-03-30 09:45:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-03-29 19:25, Budyń wrote:

    > a ten twój materiał podziurawią meteoryty, prawie równie prawdopodobne jak grad :)

    Grad widuję co rok a meteorytów jak żyję nie widziałem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2016-03-30 10:23:42
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 29.03.2016 09:04, Heraklit wrote:
    > Czy poliwęglan komorowy/lity na zadaszenie na konstrukcji drewnianej to
    > dobry wybór?

    U mnie już pare lat i sie sprawdza znakomicie.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2016-03-30 10:26:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 30 marca 2016 09:45:13 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Grad widuję co rok a meteorytów jak żyję nie widziałem.

    a ja gradu większego niż 1cm w życiu nie widziałem, a metołoryty po niebie u mnie
    latają, jeden to nawet w biały dzień widziałem. Ale do ogródka nie trafił :/

    b.

  • 9. Data: 2016-03-30 12:45:50
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-03-30 10:26, Budyń wrote:
    > a ja gradu większego niż 1cm w życiu nie widziałem,

    No to chyba dobrze... się ciesz!

    Ja jednak wolę za podobne pieniądze dać coś czego mi grad nie wytłucze.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info