  • 21. Data: 2014-02-21 13:38:39
    Temat: Re: Śmieci cd
    Od: <m...@g...com>

    wiadomości news:le7djk$pv3$2@node2.news.atman.pl...
    > No i zakładamy, że "mamamija" pisze prawdę. Bo może to tylko jego/jej
    > konfabulacja?

    Smrodu ci na fotografii nie uwiecznię ale fotki z wysypisk dostarczę.

  • 22. Data: 2014-02-21 13:42:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2014 13:38, m...@g...com pisze:
    > w wiadomości news:le7djk$pv3$2@node2.news.atman.pl...
    >
    > Smrodu ci na fotografii nie uwiecznię ale fotki z wysypisk dostarczę.

    Dostarcz leśniczemu, straży gminnej i gminie.

  • 23. Data: 2014-02-21 13:45:26
    Od: <m...@g...com>

    > Dostarcz leśniczemu, straży gminnej i gminie.

    Tobie dostarczę żebyś przestał bredzić o konfabulacji.

  • 24. Data: 2014-02-21 13:54:01
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 11:55:09 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
    > Wczoraj na całą okolicę odór spalonych śmieci.
    >
    > Po rowach i pod lasem pojawiają się nowe dzikie wysypiska.
    >

    > Ustawa nie dała nic poza wyrwaniem od nas kolejnych pieniędzy.

    Mnie dała. To dobra ustawa bo płacę teraz mniej.

  • 25. Data: 2014-02-21 14:09:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2014 13:45, m...@g...com pisze:

    > Tobie dostarczę żebyś przestał bredzić o konfabulacji.

    To wrzuć na jakąś stronę. I podrzuć adres mi i wyżej wymienionym organom.

  • 26. Data: 2014-02-21 14:12:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-21 13:45, m...@g...com pisze:

    > Tobie dostarczę żebyś przestał bredzić o konfabulacji.

    Ciagle nie wiem co do braku rozumu ma ustawa smieciowa?

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 27. Data: 2014-02-21 14:22:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 14:12:31 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ciagle nie wiem co do braku rozumu ma ustawa smieciowa?

    "Panie ja od lat palę a to co się nie spali do lasu wywożę i nikomu nic złego się nie
    stało. Po kiego więc mam segregować w jakieś worki jak spalić mogę a i do lasu po
    drodze mam."

  • 28. Data: 2014-02-21 14:35:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-21 14:22, Kris pisze:

    > "Panie ja od lat palę a to co się nie spali do lasu wywożę i nikomu nic złego się
    nie stało. Po kiego więc mam segregować w jakieś worki jak spalić mogę a i do lasu po
    drodze mam."

    No i wlasnie o te mentalnosc chodzi. Czlowiek myslacy nie zrobi czegos
    podobnego niezaleznie od prowadzonej polityki smieciowej. Zawsze jest
    jakies wyjscie poza wywozeniem do lasu. Trzeba miec po prostu w glowie
    g..wno zamiast mozgu i tyle.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 29. Data: 2014-02-21 17:52:43
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-02-21 13:42, Andrzej Lawa pisze:

    > Dostarcz leśniczemu, straży gminnej i gminie.

    Tak, tak. Zainteresują się tylko i wyłącznie wtedy, kiedy jeszcze na
    tych zdjęciach będzie sprawca oraz pełne jego dane personalne :)

  • 30. Data: 2014-02-21 17:59:16
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 lutego 2014 21:53:58 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A tak na marginesie miała być wielka katastrofa z tymi śmieciami a póki co działa
    to przynajmniej na Pomorzu poprawnie.

    Slask - super. Zamienilbym tylko czestotliwosc wywozenia smieci segregowanych
    (teraz - raz w miesiacu) z reszta (teraz - dwa razy w miesiacu). Bo workow
    zawsze po 6-8 wystawiam, a kubel zawsze w polowie pusty :) Ale nie narzekam.
    Place polowe mniej, wywoza dwa razy czesciej. Tak jak przez pierwsze 2-3
    miesiace sie spozniali czasem po pare dni, tak teraz w dniu wywozki sa
    o maksymalnie 7-9 rano.

    Z tym ze u nas twierdza, ze koszty sa wyzsze niz oczekiwano (bo "zniknelo"
    5 tys mieszkancow ;)) i prawdopodobnie bedzie podwyzka:

    http://www.tuwodzislaw.pl/wiadomosci,wodzislaw-dekla
    racje-smieciowe-i-tajemnicze-and-8222;znikniecieand-
    8221;-5-tys-mieszkancow,wia5-3266-7812.html

    Ale nawet jak podniosa z tych 8 pln do 11 pln - nadal bede placil mniej
    niz wczesniej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.