  • 51. Data: 2013-03-02 11:17:26
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    A u mnie 0,50/0,60 sort/niesort ze m2. Przebijam wszystkich. Wyjdzie mi koło 100zł
    miesięcznie :) Absurd.

    --

    morghul

  • 52. Data: 2013-03-02 11:24:45
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    >A u mnie 0,50/0,60 sort/niesort ze m2. Przebijam wszystkich.
    >Wyjdzie mi koło 100zł miesięcznie :) Absurd.

    m2 czego ?

    Adams

  • 53. Data: 2013-03-02 11:33:25
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > m2 czego ?

    powierzchni zabudowy jak znam zycie. :-))

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2013-03-02 11:54:13
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > m2 czego ?
    >

    > Adams

    No a czego może być? Powierzchni mieszkalnej.

    morghul

  • 55. Data: 2013-03-02 11:55:01
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Jako ciekawostkę dodam że to stawka ustalona przez miasto, gmina ustaliła 9/15zł.
    Parodia :)

    --

    morghul

  • 56. Data: 2013-03-02 12:56:37
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > No a czego może być? Powierzchni mieszkalnej.

    Kolego :D
    To teraz powiedz co to jest powierzchnia mieszkalna ..... bo
    cos mi sie wydaje ze nie wiesz za co placisz ...
    Zacytuj pismo.,

    pozdrawiam
    Adams

  • 57. Data: 2013-03-02 14:35:41
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-02 12:56, Adams pisze:

    > Kolego :D
    > To teraz powiedz co to jest powierzchnia mieszkalna ..... bo
    > cos mi sie wydaje ze nie wiesz za co placisz ...
    > Zacytuj pismo.,

    Ale co tu cytować? W Białymstoku ma być tak samo -
    <http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,134823
    50,Za_smieci_zaplacimy_od____metra__Radni_Platformy_
    Obywatelskiej.html>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 58. Data: 2013-03-02 14:50:48
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    U mnie gmina nalicza sobie za odbiór smieci niesortowanych 16 zł za osobe ,a
    za sortowane 13 zł za osobę z tym ze odbiór smieci niesortowanych raz na dwa
    tygodnie za pojemnik 120 l ,a smieci niesortowane trzeba dostarczac do
    pojemników ustawionych w różnych punktach przez gminę .Pozdrawiam

    Uszanowanie

    niesort 11,-/twarz
    sort 7,-/twarz

    U mnie piec osob, wiec czuje sie okradany.

    Pozdro.. TK

  • 59. Data: 2013-03-02 14:54:27
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    > Ale co tu cytować? W Białymstoku ma być tak samo -
    > <http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,134823
    50,Za_smieci_zaplacimy_od____metra__Radni_Platformy_
    Obywatelskiej.html>

    I tez widze chaos ;-))

    Ja sie pytam co oznacza 1m2 mieszkania.

    pozdrawiam
    Adams

  • 60. Data: 2013-03-02 22:27:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    > No bo chyba nikt nie zakłada, że wszystkie firmy odbierające śmieci w
    > całym kraju zawiązały kartel i solidarnie nagle podniosły ceny o 100%
    > wtedy rzeczywiście ma powody ale nie do narzekania ale do tego by udać
    > się do psychologa. Fobie się leczy a nie roztrząsa na forum publicznym.

    Pamięć masz krótką czy wybiórczą?
    http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201
    30130/POLITYKA/130139995