  • 31. Data: 2009-11-17 12:01:07
    Temat: Re: Smog.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 09:04:11 +0100, mirzan napisał(a):

    > zajmują się rozwojem własnym.
    >
    > Tyją?
    > mirzan

    Coś wiesz o wadze i-Bbjotki?
    ;-PPP
    --

    Ikselka.

  • 32. Data: 2009-11-17 12:01:39
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    XL pisze:

    > Ile ważysz? - radzę przestać tyle jeść...
    > :-)

    Celna riposta godna XL.
    --
    B.

  • 33. Data: 2009-11-17 12:02:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 10:21:16 +0100, mirzan napisał(a):

    > Trzeba kupić materacyk i się nim zasłaniać.
    > nirzan

    Jeśli mieszkasz w osiedlu blokowym, to zupełnie nie wiesz, o czym mówię -
    owe zawiesiny tego dnia dla Ciebie były zapewne tylko mgłami...
    --

    Ikselka.

  • 34. Data: 2009-11-17 12:10:46
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Jeśli mieszkasz w osiedlu blokowym, to zupełnie nie wiesz, o czym mówię -
    > owe zawiesiny tego dnia dla Ciebie były zapewne tylko mgłami...

    Mam rozumieć,że w mieście na codzień jest taki syf,że smogu nie zauważam?
    W moim mieście jest bardzo zdrowe powietrze,a nawet lecznicze,z mikroelementami.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 35. Data: 2009-11-17 12:17:07
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Coś wiesz o wadze i-Bbjotki?

    Nie wiem,nie znam.Wiem,że jak jest rozwój,to czegoś przybywa.
    A tak ogólnie,to jak jest głupio albo awanturniczo,to z ciekawością
    przyglądam się.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 36. Data: 2009-11-17 12:21:43
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    mirzan pisze:

    > Nie wiem,nie znam.Wiem,że jak jest rozwój,to czegoś przybywa.

    :)

    > A tak ogólnie,to jak jest głupio albo awanturniczo,to z ciekawością
    > przyglądam się.

    Mamy podobnie.
    --
    B.

  • 37. Data: 2009-11-17 13:05:27
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 13:17:07 +0100, mirzan napisał(a):

    > Nie wiem,nie znam.Wiem,że jak jest rozwój,to czegoś przybywa.
    > A tak ogólnie,to jak jest głupio albo awanturniczo,to z ciekawością
    > przyglądam się.

    ...i podsycam niewinnie?
    :-)

    --

    Ikselka.

  • 38. Data: 2009-11-17 13:06:03
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 13:01:39 +0100, Bbjk napisał(a):

    > Celna riposta godna XL.

    Owszem - ja mam świetną figurę, a XL nie odnosi się do niej :-)
    --

    Ikselka.

  • 39. Data: 2009-11-17 13:18:10
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 13:10:46 +0100, mirzan napisał(a):

    > Mam rozumieć,że w mieście na codzień jest taki syf,że smogu nie zauważam?

    Ja pisałam o jednym konkretnym dniu, kiedy on panował w całym rejonie
    południowym.

    --

    Ikselka.

  • 40. Data: 2009-11-17 13:19:28
    Temat: OT nt uwag personalnych Re: Smog.
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    XL pisze:

    > Owszem - ja mam świetną figurę, a XL nie odnosi się do niej :-)

    Jak zwykle dużo zrozumiałaś ;)
    Ale wyjaśniam: "celna riposta" odnosiło się do uwag (insynuacji)
    personalnych. W braku argumentów stać cię wyłącznie na takie.
    Gdybym faktycznie była gruba, twoje uwagi mogłyby mi sprawić przykrość,
    o to ci chodziło? (nie jestem i nie sprawiły, ale wystawiłaś sobie
    kolejny raz świadectwo).
    --
    B.