  • 41. Data: 2009-11-17 15:11:01
    Temat: Re: OT nt uwag personalnych Re: Smog.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 14:19:28 +0100, Bbjk napisał(a):

    > Jak zwykle dużo zrozumiałaś ;)
    > Ale wyjaśniam: "celna riposta" odnosiło się do uwag (insynuacji)
    > personalnych.

    A "XL"? - do jakich?
    :-)
    --

    Ikselka.

  • 42. Data: 2009-11-17 15:24:37
    Temat: Re: Smog.
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > ...i podsycam niewinnie?

    O tak,z przyjemnością,jak się trafi taki aparat jak ten miłośnik dwutlenku
    siarki w winie.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 43. Data: 2009-11-17 19:44:07
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    XL pisze:
    > Dnia Tue, 17 Nov 2009 10:23:07 +0100, Bbjk napisał(a):
    >

    > Ile ważysz? - radzę przestać tyle jeść...
    > :-)

    Ech... gdyby ludzie tyli tylko dlatego, że się objadają.

  • 44. Data: 2009-11-17 20:48:05
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    mirzan pisze:

> [...]

    :-)

    > O tak,z przyjemnością,jak się trafi taki aparat jak ten miłośnik dwutlenku
    > siarki w winie.

    A niech miłuje, co chce. Tylko niech nie obrzuca epitetami
    tych, co mają inne zdanie. To grupa dyskusyjna podobno.

    Pozdrawiam, Barbara

  • 45. Data: 2009-11-17 21:01:18
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Ech... gdyby ludzie tyli tylko dlatego, że się objadają.

    Powszechnie wiadomo,że tyje się od złośliwego śmiechu.Czy nie czytałaś
    O Cudaczku Wyśmiewaczku? http://www.empik.com/cudaczek-wysmiewaczek-
    ksiazka,140544,p
    mirzan

  • 46. Data: 2009-11-17 21:23:33
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Katarzyna Tkaczyk pisze:

    > Ech... gdyby ludzie tyli tylko dlatego, że się objadają.

    Niektórzy może pobierają za dużo energii słonecznej ?
    Albo wodór z wypitej wody działa jak paliwo rakietowe a z jedzenia
    wtedy zapasy się robią ?
    Barbara

  • 47. Data: 2009-11-17 21:38:08
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    Barbara Miącz pisze:

    > Niektórzy może pobierają za dużo energii słonecznej ?
    > Albo wodór z wypitej wody działa jak paliwo rakietowe a z jedzenia
    > wtedy zapasy się robią ?
    > Barbara

    To, że jesteś mało rozgarnięta, delikatnie mówiąc, zauważyłam dawno, ale
    że aż tak....nie spodziewałam się :))

  • 48. Data: 2009-11-17 23:08:08
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Katarzyna Tkaczyk pisze:

    > To, że jesteś mało rozgarnięta, delikatnie mówiąc, zauważyłam dawno, ale
    > że aż tak....nie spodziewałam się :))

    to może netykietę poczytaj

  • 49. Data: 2009-11-18 06:05:45
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Ja pisałam o jednym konkretnym dniu, kiedy on panował w całym rejonie
    > południowym.

    U mnie go nie było, a wstaję jako ranny ptaszek o 4,30.
    Zauważyłbym na pewno.
    :-)

    Pozdrawiam obserwacyjnie
    skryba

  • 50. Data: 2009-11-18 11:08:17
    Od: Ap3k <...@...pl>

    On Tue, 17 Nov 2009 21:48:05 +0100
    Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> wrote:

    > A niech miłuje, co chce. Tylko niech nie obrzuca epitetami
    > tych, co mają inne zdanie. To grupa dyskusyjna podobno.

    W ktorym miejscu obrzucilem kogos epitetem?

    --
    PRecz