  • 1. Data: 2011-10-07 20:46:20
    Temat: Sniegu napadalo...
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    No i stało się... Wreszcie musiało :-)
    Temperatura w ciągu dnia spadła, by wieczorem zbliżyć się do zera. Teraz
    jest już kilka cm śniegu, a za oknem zimowy krajobraz.

    CO jeszcze nie odpaliłem, ale w kafloku napaliłem i... ciepło jest :-).
    Sezon czas zaczynać.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 2. Data: 2011-10-07 20:57:36
    Temat: Re: Sniegu napadalo...
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Robert G" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jest już kilka cm śniegu, a za oknem zimowy krajobraz.
    >
    > CO jeszcze nie odpaliłem, ale w kafloku napaliłem i... ciepło jest :-).

    gdzie to?
    SJS
    .

  • 3. Data: 2011-10-07 21:16:08
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik SJS napisał:

    > gdzie to?

    Kresy południowe - za Nowym Sączem :-)
    Beskid Niski.

    pozdr
    Robert G.

  • 4. Data: 2011-10-08 15:57:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Paź, 22:46, Robert G <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > jest już kilka cm śniegu, a za oknem zimowy krajobraz.
    >
    > CO jeszcze nie odpaliłem, ale w kafloku napaliłem i... ciepło jest :-).

    Fak! Ja tez poludnie ale slask i ostatni raz kominek odpalalem ze dwa
    - trzy dni temu. Zrobilo sie na zewnatrz znacznie chlodniej ale
    jeszcze daleko zeby odpalic glowne ogrzewanko - co 3-4 dni przepalanie
    w kominku poki co powinno wystarczyc :-)

    Wzialem sie w koncu za doszczelnianie wszystkich drobnostek i wyszlo
    mi ze oboje zewnetrznych drzwi ktore mam (glowne i w piwnicy) sa
    kompletnie rozregulowane - tj. przez jedne i drugie widze od srodka
    slonce na zewnatrz ;) Glowne wystarczy doregulowac, a tym z piwnicy
    bedzie trzeba wymienic uszczelke na wieksza bo regulacji nie ma..
    Posprawdzajcie u siebie bo wiaterek potem niezle fuja przez takie
    szpary ;)
    pozdr.

    --
    Adam