    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Solary przygruntowe
    Date: Wed, 21 May 2014 11:27:39 +0200

    Czy istnieje jakiś powód dla którego solary muszę montować na dachu?

    Albowiem jest tak:

    1) Mam za domem oświetloną scianę południową
    2) Mam tam masę miejsca na ścianie do wykorzystania
    3) Za ścianą w kotłowni jest baniak na wysokości 2m.
    4) Czyli ze może by nawet grawitacyjnie wciskało ciepło w baniak

    Chcę "postawic" solary po prostu na wysokości najniżej jak się da, byc
    może z mechanizmem śledzącym słońce (co zmobilizuje mnie wreszcie do
    zakupu spawarki).

    Widzę tylko zalety. A jakie to moze mieć wady?

    PS. Mam już obciachowo zamontowaną antenę satelitarną na elewacji
    zamiast na kominie. Niestety sąsiedzi nie potrafią pojąć dlaczego dla
    mnie nie było kluczowe te kilka metrów "bliżej satelity". Teraz obciach
    byłby podwójny :)