  • 1. Data: 2010-05-06 06:49:48
    Temat: Soudal PU remover - czyli pianka montażowa nie tam gdzie powinna być
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Montowałem drzwi i uszczelniałem je pianką. Następnego dnia okazało się, że
    w jednym z otworów pod kotwę pianka znalazła ujście i wyszła miedzy
    ościeżnicą i skrzydłem. Kupiłem preparat jak w temacie i oczywiście d.pa.
    Pianka nie reaguje na ten specyfik.

    Czy ktoś tego używał z powodzeniem? A może PUR Kill Den Braven będzie
    lepszy?

    Aż nie chce się wierzyć, ze w XXI wieku nie ma sposobu na usunięcie
    pieprzonej pianki montażowej.

    PC

  • 2. Data: 2010-05-06 07:06:57
    Od: mariuh <m...@g...com>

    On 6 Maj, 08:49, "PC" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > lepszy?
    >
    > Aż nie chce się wierzyć, ze w XXI wieku nie ma sposobu na usunięcie

    tego środka używa się na świeżą piane
    sprawdziłem i tak działa
    nie spotkałem się natomiast z środkiem działającym na zaschnięta
    pozdr cos mi sie wydaje ze zostaje skrobanie
    mh

  • 3. Data: 2010-05-06 07:16:40
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Na świeżą to jest preparat w spreju. Ten jest dedykowany, według opisu, na
    pianę zaschniętą:
    http://www.ekwasek.pl/index.php?products=product&pro
    d_id=214

    PC

  • 4. Data: 2010-05-06 07:35:40
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    PC said the following on 06.05.2010 09:16:
    > Na świeżą to jest preparat w spreju. Ten jest dedykowany, według opisu,
    > na pianę zaschniętą:
    > http://www.ekwasek.pl/index.php?products=product&pro
    d_id=214

    Ten Pu remover trzeba nalozyc i poczeac, czasami dlugo.
    U mnie dzialal.
    S.

  • 5. Data: 2010-05-06 07:50:47
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Ten Pu remover trzeba nalozyc i poczeac, czasami dlugo.
    > U mnie dzialal.

    Próbowałem 2 dni temu, preparat był nałożony blisko godzinę. Było zimno,
    nawet bardzo zimno. Może to miało znaczenie. Spróbuję jak się ociepli.

    PC

  • 6. Data: 2010-05-06 07:53:21
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    PC said the following on 06.05.2010 09:50:

    > Próbowałem 2 dni temu, preparat był nałożony blisko godzinę. Było zimno,
    > nawet bardzo zimno. Może to miało znaczenie. Spróbuję jak się ociepli.

    Ten preparat nie usuwa pianki a ja rozmiekcza. Potem mozna ja usunac
    mechanicznie (plastikowa szpachelka, szczotka itp).
    S.

  • 7. Data: 2010-05-06 08:03:22
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Ten preparat nie usuwa pianki a ja rozmiekcza. Potem mozna ja usunac
    > mechanicznie (plastikowa szpachelka, szczotka itp).

    To jest oczywiste. Ale po godzinie pianka dalej twarda jak szkło.

    PC