  • 1. Data: 2010-05-06 05:59:37
    Temat: Jakie panele?
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W poprzednim wątku pytałem się czy można położyć panele na starą podłogę.
    Teraz pytanie na jakie panele się zdecydować?
    Czy macie jakieś dobre / złe doświadczenia z producentami?
    W jakich granicach cenowych można już kupić przyzwoite panele?
    Czy i jak zwracać uwagę na sposób montażu?
    Jeśli chodzi o cenę - wiadomo ma być najlepsza w stosunku do jakości i
    wytrzymałości. Dla mnie zupełne maksimum do 100 zł. za m2.
    Pytanie czy w granicach cenowych 60-100 zł. za m2 kupi się dobry
    materiał, czy za 2 lata trzeba będzie zmieniać? Bo w takim przypadku nie
    zamierzam "oszczędzać".

    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-05-06 07:53:34
    Temat: Re: Jakie panele?
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-05-06 07:59, krzysiek pisze:
> [...]
    > Pytanie czy w granicach cenowych 60-100 zł. za m2 kupi się dobry
    > materiał, czy za 2 lata trzeba będzie zmieniać? Bo w takim przypadku nie

    Może postaraj się naciągnąć granice cenową. Ja za 129zl kupiłem piękną
    Deskę Barlinecką Dąb Rustic w Leroy Merlin.

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2010-05-06 08:01:46
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    RudeBoy pisze:
    > Może postaraj się naciągnąć granice cenową. Ja za 129zl kupiłem piękną
    > Deskę Barlinecką Dąb Rustic w Leroy Merlin.

    nie wykluczam że naciągnę, rzeczywiście bardzo ładne, a znalazłem za
    cenę 98 zł.
    Pytanie jak to się układa? Bo to chyba nie montuje się tak jak panele?

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-05-06 08:03:13
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    krzysiek pisze:

    > nie wykluczam że naciągnę, rzeczywiście bardzo ładne, a znalazłem za
    > cenę 98 zł.
    > Pytanie jak to się układa? Bo to chyba nie montuje się tak jak panele?

    pytanie jeszcze jak to się konserwuje?

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-05-06 08:04:38
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    krzysiek pisze:
> [...]
    > Pytanie czy w granicach cenowych 60-100 zł. za m2 kupi się dobry
    > materiał, czy za 2 lata trzeba będzie zmieniać? Bo w takim przypadku nie

    jeszcze jedno, w kuchni i przy drzwiach wejściowych też chciałbym mieć
    panele / deski. Czy można je w tych miejscach układać?

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-05-06 10:20:42
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-05-06 10:01, krzysiek pisze:

    > nie wykluczam że naciągnę, rzeczywiście bardzo ładne, a znalazłem za
    > cenę 98 zł.
    > Pytanie jak to się układa? Bo to chyba nie montuje się tak jak panele?

    Ja będę przyklejał do posadzki. Jeszcze nie wiem jak ale na pewno będę
    przyklejał.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-05-07 06:34:23
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    krzysiek pisze:
    > W poprzednim wątku pytałem się czy można położyć panele na starą podłogę.
    > Teraz pytanie na jakie panele się zdecydować?

    byłem w leroyu i wstępnie spodobały mi się jakieś panele (ac3, cena ok.
    45 zł. / m2, gwarancja 20 lat).
    Najdroższe jakie tam widziałem były za ok 60 zł. Ale jeśli dają
    gwarancję na 20 lat... Kupował ktoś panele o podobnych parametrach w leroyu?

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-05-07 09:03:54
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości

    > Pytanie czy w granicach cenowych 60-100 zł. za m2 kupi się dobry materiał,
    > czy za 2 lata trzeba będzie zmieniać? Bo w takim przypadku nie zamierzam
    > "oszczędzać".

    Za 100zl kupisz gotowa lakierowana lita deske. Bez sensu te panele za taka
    kase.

    Pozdro.. TK