  • 11. Data: 2013-07-06 11:20:44
    Temat: Re: Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Jul 2013 10:51:56 +0200, Trybun napisał(a):

    > Czyli co, odgrywamy się na ludziach którzy ośmielili się mieć własne
    > zdanie? Powiem to wprost - za takie apele dawałbym dwa lata edukacji w
    > łagrze, oczywiście bez zawieszenia.

    Srogi jesteś. Łatwo pisać takie rzeczy, jak się samemu nie dostało kulki
    w...
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

  • 12. Data: 2013-07-06 12:57:41
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <1q15u5dri16ax$.187884dmt3jki$.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

> [...]

    Nie był?
    Choc to dziwne, byłbym za NIE.

    > W sumie to nawet nie bardzo chcę usuwac akurat ten wątek... ale kiedyś
    > skorzystam.

    I ja uważam,ze choć temat jest NTG, to istotny, i dlatego TG ;)
    Z płk. Kuklińskim w ocenie mam natomiast niejakie kłopoty.
    no niby rzecz oczywista, ale jakoś takoś....
    I Snowdena ludzie różniscie oceniają.
    Raczej negatywnie- w USA..... co mnie jakos nie dziwi.
    (pozostając przy temacie)

    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

  • 13. Data: 2013-07-06 15:58:51
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-07-06 10:51, Trybun pisze:

    > Czyli co, odgrywamy się na ludziach którzy ośmielili się mieć własne
    > zdanie? Powiem to wprost - za takie apele dawałbym dwa lata edukacji w
    > łagrze, oczywiście bez zawieszenia.

    Oto odezwał się prawdziwy bolszewik,- obrońca wolności słowa w komuszym
    wydaniu.. -
    Wg niego ci, którzy plują na naszych bohaterów mają miec bezwzględne
    prawo do tego, bo panuje "wolność poglądów", ale ci, którym to się nie
    podoba i nie chcieliby, aby ci plujący występowali udrapowani w szaty
    ich reprezentantów takich "świętokradczych" przekonań mieć nie mogą! -
    prawo do każdych poglądów musi bycbowiem zagwarantowane, ale pod
    warunkiem, że są one tożsame z pogladami "Trybuna". W przeciwnym razie,
    jak on sa napisał -łagier. Ot, bolszewia w najczystszej postaci..;-)

    PS.Domyslam się, że ten nick: "Trybun" to od Trybuny Ludu;-)

  • 14. Data: 2013-07-06 16:01:51
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-07-06 12:57, Z_D pisze:

> [...]
    > Z płk. Kuklińskim w ocenie mam natomiast niejakie kłopoty.
    > no niby rzecz oczywista, ale jakoś takoś....

    Z płk Kuklińskim sprawa jest banalnie prosta,- zdradził zdrajców..

    Zresztą tak jak np. Traugutt, Łukasiewicz, podchorążowie z 1830r. i
    setki podobnych mu "zdrajców"

  • 15. Data: 2013-07-06 16:10:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Jul 2013 16:01:51 +0200, p47 napisał(a):

    > Z płk Kuklińskim sprawa jest banalnie prosta,- zdradził zdrajców..

    Tylko jedno maleńkie "ale" tu mam - żeby zdradzić zdrajców, to jednak
    trzeba choć przez pewien czas samemu być zdrajcą... Bo poza tym to
    oczywiście (prawie) pełen szacunek.

  • 16. Data: 2013-07-06 17:37:47
    Od: Z_D <a...@a...pl>

> [...]

    Z płk. Kuklińskim w ocenie mam natomiast niejakie kłopoty.
    no niby rzecz oczywista, ale jakoś takoś....
    Raczej pozytywnie-to w USA..... co mnie jakos nie dziwi.
    (im ktoś siedzi BLIZEJ <podsłuchujacego>, tym krytycyzm mniejszy...
    (pozostając przy temacie)

    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

  • 17. Data: 2013-07-06 17:38:54
    Od: Z_D <a...@a...pl>

  • 18. Data: 2013-07-07 00:13:42
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <2jnf9nb567pk.68cws68g42ug$.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

    > Srogi jesteś. Łatwo pisać takie rzeczy, jak się samemu nie dostało kulki
    > w...

    Ikselka, co sie szczypiesz!
    Dopiszę , bez zająknięcia: Kula W ŁEB!
    Gdyby stanął pod murem, albo w piwnicy, nieco by zmiękł.
    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

  • 19. Data: 2013-07-07 01:32:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Jul 2013 22:13:42 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

    > Ikselka, co sie szczypiesz!
    > Dopiszę , bez zająknięcia: Kula W ŁEB!
    > Gdyby stanął pod murem, albo w piwnicy, nieco by zmiękł.

    No, na przykład w piwnicach pińczowskiej cytadeli - jak o mało co nie
    zamęczony znany mi osobiście (co sobie poczytuję za zaszczyt, jeden z
    największych w życiu) pewien Człowiek... Więc łatwo gadać, jak się wtedy
    samemu w portki robiło ze strachu albo w pieluchy...

  • 20. Data: 2013-07-07 09:16:54
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-06 11:20, Ikselka pisze:

    > Srogi jesteś. Łatwo pisać takie rzeczy, jak się samemu nie dostało kulki
    > w...

    Jaka wina taka kara, szantaż to dość poważne przestępstwo,
    ubezwłasnowolnia człowieka w tego co ma najcenniejsze - wolności.. O
    jakiej kulce prawisz? Kulka jako kara?.. no owszem, ale tylko w
    absolutnej ostateczności, gdy działalność delikwenta jest wysoce
    szkodliwa dla społeczeństwa i nie rokuje on żadnego widoku na poprawę.