  • 31. Data: 2011-10-11 12:29:09
    Temat: Re: Sprawdzone drewno w okolicy Katowic
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-10-11 14:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Ty trollujesz, czy faktycznie nie masz pojęcia, o czym piszesz?
    >
    > Węgiel kamienny do kominków...

    Nie ma sensu dalej z Tobą dyskutować. Nigdzie nie napisałem, że węgiel
    kamienny nadaje się do kominka. Ja tylko pokazuję, że ceny brykietu
    (zarówno drzewnego jak i brunatnego) producenci biorą z kosmosu.

  • 32. Data: 2011-10-11 12:31:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.10.2011 14:25, wolim pisze:

    > Ty czytaj uważniej. Ja tylko zakwestionowałem twoją opinię, że 530
    > złotych za brykiet drzewny to jest dobra cena. To nie jest dobra cena.

    Naucz się czytać!

    Pisałem, ile płaciłem jak kupowałem - i nic więcej (nie porównywałem tej
    ceny - tylko podawałem).

    Poza tym chrzanisz głupoty, bo co z tego, że paliwo tańsze jak się do
    danego pieca nie nadaje?

    Będziesz uran proponował komuś do pieca, bo tanio megawat wychodzi?

  • 33. Data: 2011-10-11 12:34:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.10.2011 14:24, wolim pisze:

    > Ja nigdzie nie napisałem, że węgiel kamienny nadaje się do palenia w
    > kominku.

    To po ch*.*j w ogóle o nim wspominasz? Podaj jeszcze ceny uranu!

    > Andrzej pisał, że 530 złotych za tonę brykietu to jest tanio -
    > ja napisałem, że to nie jest tanio,

    Gdzie ja niby tak napisałem, gamoniu?!

  • 34. Data: 2011-10-11 12:51:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >kamienny nadaje się do kominka. Ja tylko pokazuję, że ceny brykietu
    >(zarówno drzewnego jak i brunatnego) producenci biorą z kosmosu.

    Odkryłeś więc niszę rynkowa- zacznij produkowac brykiet i sprzedawać go po
    250zł np. ;))

  • 35. Data: 2011-10-11 12:59:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Paź, 13:46, wolim <n...@t...pl> wrote:

    > A na temat palenia w glem w kominku odpowiedzia em Ci w innym poscie :)

    No, odpisales ze lepiej kupic smieciucha do kotlowni. Czyli autor
    posta ma na ten jeden sezon kupic smieciucha do kotlowni (czekajac na
    przylacze gazu) i tak bedzie wedlug Ciebie lepiej i taniej? :) Chyba
    jednak nie doczytales. A ten wegiel to ma sobie skladowac przed
    domem? :) Skoro zakladal grzanie gazem to raczej nie ma zrobionego
    zsypu i miejsca na wegiel.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 36. Data: 2011-10-11 13:03:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Paź, 14:24, wolim <n...@t...pl> wrote:

    > Ja nigdzie nie napisa em, e w giel kamienny nadaje si do palenia w
    > kominku. Andrzej pisa , e 530 z otych za ton brykietu to jest tanio -
    > ja napisa em, e to nie jest tanio, bo za niewiele wi cej mo na kupi
    > kamienny. Chodzi o to, e brykiet powinien kosztowa jakie 300-400
    > z otych, ale producenci stosuj jak zmow cenow .

    Pozal sie jeszcze jaka benzyna jest droga i LPG. Tak samo to bedzie
    pasowalo do tego watku ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 37. Data: 2011-10-11 13:23:53
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Adam napisał:

    > Nadal uwazam ze nie czytales bo autor chce palic tym w kominku.
    > Producent mojego zabronil palenia w nim weglem kamiennym - oddajac go
    > na gwarancje moga zrobic ekspertyze i jak bylo palone weglem -
    > ponosisz koszt ekspertyzy i tracisz gwarancje na kominek.

    To znaczy, że masz kominek do palenia drewnem, a nie multifuel i tyle.
    Może wątkotwórca nie oszczędzał i kupił taki co można ?

    Pozatym
    > palenie weglem kamiennym w kominku w salonie to juz naprawde kotlownia
    > w salonie - po takim sezonie cale pomieszczenie do remontu i
    > malowania :D

    Śjakoś tak lata temu, po kamienicach ( a nawet w blokach bloki po wojnie
    tak były budowane)w paliło się węglem w kaflowych piecach, całkiem
    ładnych kozach i nie było syfu w pokojach. Kwestia pieca, organizacji,
    zamiłowania do porządku i wentylacji.
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam
    pozdrawiam
    rafał

  • 38. Data: 2011-10-11 13:38:14
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-10-11 14:59, Adam pisze:

> [...]
    > jednak nie doczytales. A ten wegiel to ma sobie skladowac przed
    > domem? :) Skoro zakladal grzanie gazem to raczej nie ma zrobionego

    Ludzie. Rozdmuchujecie temat nie wiem po co.
    Ktoś się wypowiedział na temat brykietu. Ja przy okazji wyraziłem opinię
    na temat jego ceny.
    Tyle.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 39. Data: 2011-10-11 18:59:26
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-10-2011 o 22:36:52 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Ponieważ wcześniej nie mialem gdzie magazynować, to nie zaopatrzyłem się
    > na wiosne w drewno coby przeschło. Trudno.
    >
    > Efektem czego wylądowalem z kominkiem, potrzebą ogrzewania i szukam
    > dostawcy drewna opałowego/kominkowego (ewentualnie brykietu).

    Tak jak ci już Adam napisał, polecam brykiet z trocin bo drzewa suchego
    nie znajdziesz
    a mokrym nie popalisz a zasyfisz sobie wkład i komin.
    Jak potrzebujesz szybko to szukać brykietu w skłądach ale zapłacisz drogo,
    najlepiej szuklać
    producenta, ja znalazłem na all..o z andrychowa miał w zeszłym roku po
    450zł/t + transport.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 40. Data: 2011-10-11 20:44:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-10-11 10:03, Andrzej Lawa wrote:
    > Jaki brykiet i w jakiej ilości?

    Wygląda na trociny, 10kg za niecałe 8zł. Pali się ładnie.