  • 1. Data: 2011-12-22 20:01:24
    Temat: załączanie ogrzewania o zadanym czasie lub przez GSM
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Kiedyś tu była dyskusja jak najtaniej zrealizować projekt załączania
    pieca o zadanym czasie lub przez GSM. U mnie czasówka wpięta w gniazdko
    odpada, gdyż piec musi co jakiś czas sprawdzać czy woda nie zamarza. jak
    zbliża się do 0 stopni, to samoczynnie się piec załącza. Tak więc
    wykombinowałem taki układ jak na filmiku. Estetyka niska, ale działa to
    w pracy, wiec mam to w nosie.

    http://youtu.be/roPaRMauLkY

    jak by nie było wyraźnie widać: Regulator jest nastawiony na "stop" a po
    zadziałaniu przesuwany jest na 50 stopni.

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-12-22 20:12:50
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-12-22 21:01, ToMasz pisze:
> [...]
    >
    > jak by nie było wyraźnie widać: Regulator jest nastawiony na "stop" a po
    > zadziałaniu przesuwany jest na 50 stopni.

    Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Ale jeśli chodzi Ci o zabezpieczenie
    instalacji przed mrozem, to wystarczy zwykły sterownik stycznikowy, np.
    Auraton. Można go kupić za 150 złotych.

    Sprecyzuj o co Ci chodzi, jaki masz piec, itp.

    Pozdry,
    MW

  • 3. Data: 2011-12-22 20:42:35
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Sprecyzuj o co Ci chodzi, jaki masz piec, itp.
    chodzi mi o to żeby pokazać ze tanim kosztem "da się"
    pokazuje rozwiązanie, nie proszę o pomoc
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-12-22 20:44:31
    Od: scruffty <s...@z...pl>

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 21:01:24 +0100, ToMasz napisał(a):

    > jak by nie było wyraźnie widać: Regulator jest nastawiony na "stop" a po
    > zadziałaniu przesuwany jest na 50 stopni.

    :))) zdecydowanie za mało elementów, ale start idei dobry, wykombinuj coś takiego:

    http://www.youtube.com/watch?v=uyN9y0BEMqc

    :)

    scruffty