  • 1. Data: 2011-05-02 05:57:08
    Temat: Sr. temp miesieczna - gdzie?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam
    Robię sobie systematycznie zestawienie ilości zużywanego gazu vs. średnia
    miesięczna temperatura.
    Ale nasza "wspaniała" strona IMGW zatrzymałą się na 2010r.:

    http://www.imgw.pl/internet/zz/pogoda/tempsred.html

    Czy wiecie skąd można jeszcze sdobyć dane dot. śr. m-nych temp. w PL ?

    Th in A

  • 2. Data: 2011-05-02 06:08:46
    Temat: Re: Sr. temp miesieczna - gdzie?
    Od: mal <m...@g...com>

    On 2 Maj, 07:57, "P" <d...@g...pl> wrote:

    > Czy wiecie skąd można jeszcze sdobyć dane dot. śr. m-nych temp. w PL ?

    Najlepiej z dobrych portali pogodowych, np.

    1) http://www.wunderground.com

    2) http://pl.allmetsat.com/klimat/polska.php

  • 3. Data: 2011-05-02 12:11:41
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    Na stronach mi.gov.pl szukałeś?

    -----

  • 4. Data: 2011-05-02 18:53:57
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    > Ale nasza "wspania?a" strona IMGW zatrzyma?? si? na 2010r.:
    >
    > http://www.imgw.pl/internet/zz/pogoda/tempsred.html

    No właśnie. Dlatego napisałem do Admina strony.

    W odpowiedzi Pani Admin podała mi następujący adres

    http://www.imgw.pl/index.php?option=com_banners&task
    =click&bid=47

    Można też bezpośrednio ze strony głównej.
    Po prawej stronie, mniej - więcej w połowie strony jest granatowy banner
    z napisem "Biuletyn monitoringu klimatu Polski". Wystarczy kliknąc w
    niego, aby otworzyć tę samą stronę, co podałem adres.

    Kazek

  • 5. Data: 2011-05-03 19:46:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    P wrote:
> [...]
    > średnia miesięczna temperatura.
    > Ale nasza "wspaniała" strona IMGW zatrzymałą się na 2010r.:

    tak BTW to oni sobie jakieś jaj robią...

    za publiczne pieniądze ograniczają obywatelom dostęp do danych

    strona z burzami jest spóźniona o jakieś 30 minut...