  • 1. Data: 2010-03-09 12:34:21
    Temat: Stolik ogrodowy
    Od: "Mar" <m...@h...pl>

    witam
    chcialbym samemu zbudować stolik do ogrodu drewniany z desek. Chodzi mi o
    prosty stół przy którym usiadlo by kilka osób, np taki ze skrzyżowanymi
    nogami po bokach. Czy jest gdzieś na stronce pokazane jak to prawidłowo
    zrobić? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-10 08:18:25
    Temat: Re: Stolik ogrodowy
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    Mar wrote:
> [...]
    > nogami po bokach. Czy jest gdzieś na stronce pokazane jak to prawidłowo
    > zrobić? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam

    Ja jak robłem swój to po prostu użyłem wyobraźni. Nic więcej do takiej
    konstrukcji raczej nie potrzeba.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-03-10 09:41:15
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 09 Mar 2010 13:34:21 +0100, Mar <m...@h...pl> wrote:

    > witam
    > chcialbym samemu zbudowaae stolik do ogrodu drewniany z desek. Chodzi mi o
    > prosty stó? przy którym usiadlo by kilka osób, np taki ze skrzy?owanymi
    > nogami po bokach. Czy jest gdzie? na stronce pokazane jak to prawid?owo
    > zrobiae? Z góry dziekuje za odp. Pozdrawiam

    Może coś stąd podejdzie:
    http://www.buildeazy.com/diylist_images.html

    PS. Skonfiguruj sobie czytnik: http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    RobertP.

  • 4. Data: 2010-03-10 16:34:37
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    RobertP. pisze:

    > Może coś stąd podejdzie:
    > http://www.buildeazy.com/diylist_images.html

    Jakieś to niedopracowane...
    Przy piknikowym stole biegunów brakuje ;-)

    Pozdrawiam przepraszająco, jakoś tak mi się skojarzyło
    Barbara

  • 5. Data: 2010-03-10 22:05:08
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 3/10/2010 4:41 AM, RobertP. wrote:

    > Może coś stąd podejdzie:
    > http://www.buildeazy.com/diylist_images.html

    Odradzam stolik połączony z ławami. Znacznie wygodniejsze są
    osobne ławy, osobny stolik.

    Kiedyś już pokazywałem jak wyglądają meble przeze mnie zrobione,
    mogę pokazać jeszcze raz:
    http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0149.J
    PG
    http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0150.J
    PG
    http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0151.J
    PG
    http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0152.J
    PG
    http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0153.J
    PG
    http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0154.J
    PG
    http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/meble/DSCF0155.J
    PG

    Dokładniej rzecz ujmując, tak wyglądały 8 lat temu. Teraz trochę
    bardziej poszarzały, ale trzymają się dobrze.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 6. Data: 2010-03-11 03:59:00
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Mar" <m...@h...pl> wrote in message news:hn5f8j$1ao$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > nogami po bokach. Czy jest gdzieś na stronce pokazane jak to prawidłowo
    > zrobić? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam

    Dosyć stylowo wyglądają nogi do stołu, ławek, gril z żeliwa. Na zimę
    można blat i siedziska odłączyć od nóg i schować - dłużej zachowają wygląd i
    użyteczność.
    Ze względu na materiał takie nogi zachowują lekkość wyglądu:
    http://www.zielinski.waw.pl/store/easyshop.cgi?vid=x
    txfphkmcwropkhyxrrlnvpfsrjbopis&com=IT/2&kategoria=1
    7

    http://www.zielinski.waw.pl/store/easyshop.cgi?vid=x
    txfphkmcwropkhyxrrlnvpfsrjbopis&com=IT/2&kategoria=2
    0

    Wygodniejsze są krzesła niż ławy, zwłaszcza dla dzieci i osób starszych:
    http://www.zielinski.waw.pl/store/easyshop.cgi?vid=x
    txfphkmcwropkhyxrrlnvpfsrjbopis&com=IT/2&kategoria=1
    9

    http://www.odlewnia.sarzyna.pl/

    http://www.swiatodlewow.com.pl/lawki.htm
    http://www.swiatodlewow.com.pl/Meble%20ogrodowe/baro
    k.jpg
    http://www.swiatodlewow.com.pl/oswietlenie.htm

    Pod tymi adresami znaleźć można kociołki i ruszty do gotowania i smażenia w
    ogrodzie, a nawet piec, króry obie te funkcje skutecznie wypełni, a jeżeli
    ktoś ma swój sad lub łatwy dostęp do sezonowych owoców może smażyć
    marmolady, powidła czy suszyć owoce, grzyby, czy nawet wędliny:

  • 7. Data: 2010-03-11 10:59:41
    Od: d...@a...abc.com.pl

    On Thu, 11 Mar 2010, Panslavista wrote:

    > Dosyć stylowo wyglądają nogi do stołu, ławek, gril z żeliwa. Na zimę
    > można blat i siedziska odłączyć od nóg i schować - dłużej zachowają wygląd i
    > użyteczność.

    A ja to na starość to chciałbym se lezec w leżaku i patrzeć sobie na
    ogród. Nic nie odłączać, nie przenosić, nie sadzić nadmiaru warzyw, żeby
    potem je przetwarzać i w konsekwencji zmuszać się do jedzenia dzemów,
    których już nie lubię (bo akurat wolę ananasowy ze sklepu). Nie martwić
    się czy jest olej w tych wszystkich sprzętach w garażu, albo czy
    akumulatory mają odpowiednie napięcie. Nie budować grili, żeby potem je
    omijać bo i tak dwa kotlety to sobie usmażę w malutkim blaszanym.
    Taka sielanka.
    Da się tak zrobić?

    D.P.

  • 8. Data: 2010-03-11 11:15:38
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    <d...@a...abc.com.pl> wrote in message
    pl...
> [...]

    akumulatory mają odpowiednie napięcie. Nie budować grili, żeby potem je
    omijać bo i tak dwa kotlety to sobie usmażę w malutkim blaszanym.

    Quod libet, nikt nikogo nie zmusza - ja podałem trochę spojrzeń na temat z
    innej strony, stół na krzyżakach topornie wygląda - już lepsze i łatwe do
    wykonania stół i ławki na nogach żeliwnych...

    PS - posadź sobie gruszę i legnij pod nią na dowolnie wybranym boku... A
    nawet na Maryli.

  • 9. Data: 2010-03-11 18:44:57
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik <d...@a...abc.com.pl> napisał w wiadomości grup
    uhc.com.pl...

> [...]
    > akumulatory mają odpowiednie napięcie. Nie budować grili, żeby potem je
    > omijać bo i tak dwa kotlety to sobie usmażę w malutkim blaszanym.

    Da się rozstawić leżak na dzikiej łące.
    Ja dążę do sielanki tak jak Ty. Tyle że ja muszę
    mieć wszystko `na oku` a to wymaga
    olejów w kosiarkach, oprysków, nawozów, cięcia,
    smarowania, rżnięcia, klejenia, fugowania, murowania, nawożenia,
    malowania,
    nawadniania, dziabania, plewienia, siania, wiercenia, spawania,
    grabienia, benzyny, siły, dźwigania.
    Ale u mnie `naturalny ogród` powoduje odruch wymiotny.

  • 10. Data: 2010-03-11 19:13:48
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał

    > Kiedyś już pokazywałem jak wyglądają meble przeze mnie zrobione,
> [...]
    polotu w tym nie ma, ale może być,
    wczesnośredniowieczne rękodzieło :)))
    --
    pozdro