  • 1. Data: 2010-03-04 22:15:36
    Temat: yyyy... owies
    Od: "Pareno" <p...@t...pl>

    Witam,
    Nie wiedziałam co dać w temacie, sam "owies" brzmiał mi jakoś głupio.
    Ale problem owsiany mam realny :)
    Zawsze przed Wielkanocą sieję owies do doniczek, i zawsze był albo za
    wcześnie wysiany, albo za późno. Efekt to "wylewające" się coś, albo ledwie
    widoczne źdźbła.

    Kiedy wysiać owies żeby na 1 kwietnia był w sam raz?

    pozdrawiam,
    pareno

  • 2. Data: 2010-03-04 22:21:49
    Temat: Re: yyyy... owies
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Kiedy wysiać owies żeby na 1 kwietnia był w sam raz?

    Owies , tak jak i inne zboża wschodzi już po tygodniu.
    SJS

  • 3. Data: 2010-03-04 22:27:42
    Od: "Pareno" <p...@t...pl>

    > Owies , tak jak i inne zboża wschodzi już po tygodniu.
    > SJS

    A ile czasu od wzejścia osiąga te idealne 15 cm? (około oczywicie, mierzyć
    nie będę ;)
    Wysiać dwa tygodnie przed "godziną zero" czy znów przesadzę?

  • 4. Data: 2010-03-05 02:30:50
    Od: p...@i...pl

  • 5. Data: 2010-03-06 21:36:04
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik <p...@i...pl>

    > Wybierz trzy terminy, w końcu nie potrzeba tego dużo...

    A jak ktoś potrzebuje na handel?

    Szkoda marnować rok na eksperymenty - d0radź Panslavisto!