  • 161. Data: 2011-02-09 00:23:21
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-02-08 21:31, Witek pisze:

    > Wipisałem ci już wcześniej, w innym wątku bzdury które napisałaś,
    > sprawdź sobie w wyszukiwarce, skoro nawet nie pamiętasz co piszesz.

    Nie masz jakiegoś spellcheckera? Każdy Twój merytoryczny argument (a tym
    bardziej uwagi o powrocie do szkoły) będzie torpedowany wytykaniem Ci
    literówek/ortografów. I cóż... powodzenia, ja już wysiadłam z tego
    rollercoastera :) Mdłości mnie pokonały ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 162. Data: 2011-02-09 07:21:05
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Aicha brought next idea :

> [...]
    > literówek/ortografów. I cóż... powodzenia, ja już wysiadłam z tego
    > rollercoastera :) Mdłości mnie pokonały ;)

    Niestety masz rację :-(
    Niestety
    Witek

  • 163. Data: 2011-02-09 07:34:28
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Witek" <j...@p...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety masz rację :-(
    > Niestety

    Hejka. Oj, długo to do was docierało. :-(
    Pozdrawiam mozolnie Ja...cki
    PS Nie dyskutuj z kretynem bo błyskawicznie ściągnie cię do swojego poziomu
    i pokona doświadczeniem. ;-)

  • 164. Data: 2011-02-09 07:39:08
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Dirko has brought this to us :

    > Hejka. Oj, długo to do was docierało. :-(
    > Pozdrawiam mozolnie Ja...cki
    > PS Nie dyskutuj z kretynem bo błyskawicznie ?ci?gnie cię do swojego poziomu i
    > pokona do?wiadczeniem. ;-)

    Dłuższy czas starałem się merytorycznie, ale miało to i swoje pozytywy,
    bo odezwało sie kilka osób z wątpliwościami/zarzutami przeciwki GMO -
    jak choćby TomekD.
    :-)

  • 165. Data: 2011-02-09 09:13:55
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]

    >                    Pozdrawiam mozolnie Ja...cki

    > PS Nie dyskutuj z kretynem bo błyskawicznie ściągnie cię do swojego poziomu

    A wilki wyją i się gryzą,czy ten księżyc trzeba zgasić,czy podkręcić,aby
    świecił jaśniej,czy powinien świecić w dzień.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 166. Data: 2011-02-09 13:48:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 09 Feb 2011 01:23:21 +0100, Aicha napisał(a):

    > Każdy Twój merytoryczny argument (a tym
    > bardziej uwagi o powrocie do szkoły) będzie torpedowany wytykaniem Ci
    > literówek/ortografów.

    Ortografów. Nie będzie mnie do szkoły odsyłał ktoś niepisaty.

    > I cóż... powodzenia, ja już wysiadłam z tego
    > rollercoastera :) Mdłości mnie pokonały ;)

    Ciąża? No jak to się stało?
    :-P

  • 167. Data: 2011-02-09 13:48:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 09 Feb 2011 08:21:05 +0100, Witek napisał(a):

    > Aicha brought next idea :

    > Niestety masz rację :-(
    > Niestety
    > Witek

    Z tymi mdłosciami fakt, ale przyczyna zupełnie inna - ciąża albo zgaga :->

  • 168. Data: 2011-02-09 13:49:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Feb 2011 08:34:28 +0100, Dirko napisał(a):

> [...]
    > Pozdrawiam mozolnie Ja...cki
    > PS Nie dyskutuj z kretynem bo błyskawicznie ściągnie cię do swojego poziomu

    Kretyn.